Behaviorální vědy jako tajná zbraň komunikace přinášející reálné výsledky

Behaviorální vědy vybrousí kampaň a doručí výsledky, říká expertka na boj s dezinformacemi Shayoni Lynn.

Behaviorální vědy mohou významně zlepšit kampaně i výsledky komunikace. „Dokáží vybrousit strategii a přinést skutečné výsledky,“ vysvětluje Shayoni Lynn, zakladatelka poradenské komunikační společnosti Lynn, která svou agenturu postavila na propojení akademických poznatků a kreativního marketingu.

Díky unikátnímu pětifázovému přístupu, zahrnujícímu i experimentální testování, dokázala její agentura například úspěšně komunikovat kontroverzní změnu rychlostních limitů ve Walesu. „Otevřelo nám to dveře a komerčně to funguje,“ dodává s výzvou, aby behaviorální vědy více využívaly i další agentury.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia