Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Behaviorální vědy jako tajná zbraň komunikace přinášející reálné výsledky

Behaviorální vědy vybrousí kampaň a doručí výsledky, říká expertka na boj s dezinformacemi Shayoni Lynn.

Behaviorální vědy mohou významně zlepšit kampaně i výsledky komunikace. „Dokáží vybrousit strategii a přinést skutečné výsledky,“ vysvětluje Shayoni Lynn, zakladatelka poradenské komunikační společnosti Lynn, která svou agenturu postavila na propojení akademických poznatků a kreativního marketingu.

Díky unikátnímu pětifázovému přístupu, zahrnujícímu i experimentální testování, dokázala její agentura například úspěšně komunikovat kontroverzní změnu rychlostních limitů ve Walesu. „Otevřelo nám to dveře a komerčně to funguje,“ dodává s výzvou, aby behaviorální vědy více využívaly i další agentury.

Reklama
ČEZ

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)