Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pivní segment v Česku: značky stabilně rostou ve znalosti, v reklamě „útočí“ Krušovice

Které značky piva máme v paměti a kolik se do jejich reklamy investuje? Výsledky přináší unikátní data z výzkumu NADA Research ve spojení s Nielsenem.

„Za rok 2023 do reklamy nejvíce investovala značka Krušovice, která se snaží v oblasti znalosti pivních značek v populaci dostat do první pětky. Z Národních dat je ale patrné, že zatím tyto výdaje na první pětici nestačí. Meziročně si Krušovice sice polepšily, ale stále ztrácí na pátý Radegast kolem jednoho procentního bodu znalosti,“ vysvětluje Martin Chalupník z NADA Research.

Na druhém místě se v žebříčku reklamních výdajů umístila značka Pilsner Urquell, která pevně drží první příčku ve znalosti, kde ji následuje další plzeňská značka Gambrinus. Velkopopovický Kozel najdeme aktuálně ve znalosti na třetím místě, a to i přesto, že v první pětce dle investic do reklamy se tato značka loni neumístila. Na páté místo investic loni naopak dosáhla značka Ostravar, která na celorepublikový trh vstoupila teprve v roce 2022. Na svou pozici v silné pětce dle znalosti ale zatím ztrácí.

Reklama
ČEZ

Všechny značky na pěti nejvyšších pozicích dle znalosti si meziročně polepšily.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)