SPIR vyhlašuje tendr na realizaci projektu NetMonitor

© SPIR

Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) vyhlašuje výběrové řízení na realizaci měření návštěvnosti českého internetu v nové pětileté vlně projektu NetMonitor. NetMonitor poskytuje informace o návštěvnosti českého internetu, respektive českých médií zapojených do měření, a sociodemografickém profilu jeho návštěvníků v České republice.

Projekt NetMonitor je jediné nezávislé auditované měření návštěvnosti českého internetu, které trhu poskytuje spolehlivá data pro reklamní plánování na tomto mediatypu. Definuje také velikost české internetové populace.

Lhůta pro podání nabídek ve výběrovém řízení končí 3. června 2024. Došlé nabídky budou hodnoceny pověřenou pracovní skupinou SPIR. Vyhlášení výsledku tendru proběhne v prosinci, ostrá produkce dat vybraného dodavatele se očekává do jednoho roku od pověření realizací měření. Nová vlna projektu bude pětiletá. Základní podmínkou pro posouzení došlých nabídek je použití takové metody, která zajistí měření návštěvností bez použití cookies třetích stran.

Dosavadním dlouholetým dodavatelem pro měření návštěvnosti internetu je společnost Gemius.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka