MAM Souboj spotů: co na vítězný Bauhaus říkají testy Behavia

Agentura Behavio pro MAM otestovala finalisty únorového Souboje spotů. S čím u diváků uspěl vítězný Bauhaus a druhý Slevomat, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media (12/24).

Spot „Když myslíte na dům nebo zahradu, slyšíte Bauhaus“ pro řetězec hobby marketů od agentury Jinej Gang zvítězil mezi šesti finalisty s přesvědčivým podílem 69 procent hlasů. Se ziskem více než 11 procent hlasů pak druhé místo získala reklama „Kdo hledá, najde dárek“, kterou pro Slevomat připravila agentura Wilhelm Kinga.

Bauhaus v další kampani s Vojtou Kotkem v hlavní roli posiluje brand pomocí akustického brandingu, aby ještě více posílil brand řetězce. „Ze zpětné vazby je patrné, že to byl správný krok. Lidé si melodii vybavují díky jejímu použití v minulosti a zároveň jim v hlavách opravdu zůstává,“ říká vedoucí marketingu Bauhausu Jindřich Hovorka a dodává: „Někteří známí už mi podle rádiového spotu dali přezdívku Ozvěna.“

„Reklama připadá originální 65 procentům respondentů, což je skvělý výsledek, průměrně si to o reklamách myslí 37 procent lidí,“ říká Vojtěch Prokeš, spoluzakladatel a ředitel výzkumu agentury Behavio, která oba finalisty MAM Souboje spotů otestovala.

Uspěl popěvek Bauhausu u diváků? Jaké plusy a minusy podle testů kampaně měly? Na jaké scény lidé nejvíce reagovali? Více si přečtěte zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-42

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-42

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Golden Drum
Balíkovna
Esomar kongres

MAM Exkluzivně v časopise

Davide Zicca
Kauza deníku Sport
Freddie Öst
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka