Agentura Behavio pro MAM otestovala finalisty únorového Souboje spotů. S čím u diváků uspěl vítězný Bauhaus a druhý Slevomat, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media (12/24).
Spot „Když myslíte na dům nebo zahradu, slyšíte Bauhaus“ pro řetězec hobby marketů od agentury Jinej Gang zvítězil mezi šesti finalisty s přesvědčivým podílem 69 procent hlasů. Se ziskem více než 11 procent hlasů pak druhé místo získala reklama „Kdo hledá, najde dárek“, kterou pro Slevomat připravila agentura Wilhelm Kinga.
Bauhaus v další kampani s Vojtou Kotkem v hlavní roli posiluje brand pomocí akustického brandingu, aby ještě více posílil brand řetězce. „Ze zpětné vazby je patrné, že to byl správný krok. Lidé si melodii vybavují díky jejímu použití v minulosti a zároveň jim v hlavách opravdu zůstává,“ říká vedoucí marketingu Bauhausu Jindřich Hovorka a dodává: „Někteří známí už mi podle rádiového spotu dali přezdívku Ozvěna.“
„Reklama připadá originální 65 procentům respondentů, což je skvělý výsledek, průměrně si to o reklamách myslí 37 procent lidí,“ říká Vojtěch Prokeš, spoluzakladatel a ředitel výzkumu agentury Behavio, která oba finalisty MAM Souboje spotů otestovala.
Uspěl popěvek Bauhausu u diváků? Jaké plusy a minusy podle testů kampaně měly? Na jaké scény lidé nejvíce reagovali? Více si přečtěte zde.