Reklama
Megaboard

Radosti a starosti českých marketérů aneb insighty ze světa reklamy. Startuje edice 2024!

© MAM

Voláme všechny kolegy a kolegyně z reklamní branže – je na čase znovu zmapovat, jak se nám daří!

V trendech se ukrývá klíč k pochopení toho, co se v našem marketingovém rybníčku děje, s čím nejvíc zápasíme a čeho si naopak nejvíce ceníme. Proto chceme navázat na úspěšný výzkum z roku 2022, kdy jsme poprvé zjišťovali, co se honí českým markeťákům a markeťačkám hlavou. Zapojte se do letošního výzkumu i vy a dejte najevo své názory na stav českého marketingu a reklamy.

Rozhodovat o tom budete vy.
Stačí vyplnit krátký dotazník, který vám zabere jen chvilku.

Podělte se s námi o to, co ve vás opravdu rezonuje a my vás za to odměníme.

  • Exkluzivní přístup ke kompletním výsledkům výzkumu – budete první, kdo se dozví o trendech i náladách lidí z reklamní branže a marketingu,
  • aktuální elektronické vydání MAM zdarma,
  • volný vstup na jeden vybraný workshop Behavio Labs, kde odhalíte potřeby svých zákazníků, zjistíte jak na efektivní kampaň nebo se naučíte jak strategicky pracovat se svou značkou.

Dejte českému marketingu vědět, co vámi rezonuje.

• Kdokoli, kdo aktuálně pracuje v reklamě a marketingu na českém trhu – od kreativců přes stratégy a analytiky až po PRisty
• Freelanceři, agenturní zaměstnanci i ti z vás, kdo pracují na straně klienta – prostě všichni

Chceme posouvat český reklamní trh, ale bez pořádných dat to nedokážeme. Protože jsme si vědomi toho, že navrhnout a provést hodnotný výzkum není jednoduché, spojili jsme síly s experty z Behavio Labs, kteří zajišťují sběr dat i jejich následné vyhodnocení.

Marketing & Media

Časopis Marketing & Media je vlivným oborovým médiem, které se věnuje marketingu, komerční komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzivní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskusi.

O Behavio Labs

Behavio je technologická a výzkumná firma, která zkoumá pravidla podvědomých rozhodnutí. Od roku 2015 pomáhá firmám budovat značky, zlepšovat reklamní kampaně, pracovat se zákazníky a motivovat zaměstnance. V roce 2021 získala investici od Presto Ventures na vývoj softwarového nástroje Behavio Platform, který umožňuje klientům testovat kreativy v libovolné fázi jejich vývoje.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále