Reklama
Megaboard

AKA spustila výzkum marketérů, letos po sedmé

Pro zadavatele a všechny, kteří rozhodují o rozpočtech, je určen aktuální průzkum mapující výši a rozložení investic do marketingu.

Asociace komunikačních agentur (AKA) spouští další vlnu průzkumu mezi českými zadavateli. Tentokrát ho s agenturou Nielsen realizuje také ResSolution. Průzkum obsahuje také pasáž, která je věnovaná hodnocení agentur v rámci soutěže Agentura roku. Další část hodnocení pro zmíněnou soutěž, kterou má na starosti agentura Behavio, bude spuštěná během několika dní.

Průzkum ResSolution a Nilsenu se zaměřuje mimo jiné na výdaje do marketingové komunikace a tedy na to, jaký dopad má a bude mít současná ekonomická situace na marketingové rozpočty. Letošní vlna průzkumu je v řadě již sedmá.

Dotazník je k dispozici zde, jeho vyplnění zabere zhruba sedm minut.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále