AKA spustila výzkum marketérů, letos po sedmé

Pro zadavatele a všechny, kteří rozhodují o rozpočtech, je určen aktuální průzkum mapující výši a rozložení investic do marketingu.

Asociace komunikačních agentur (AKA) spouští další vlnu průzkumu mezi českými zadavateli. Tentokrát ho s agenturou Nielsen realizuje také ResSolution. Průzkum obsahuje také pasáž, která je věnovaná hodnocení agentur v rámci soutěže Agentura roku. Další část hodnocení pro zmíněnou soutěž, kterou má na starosti agentura Behavio, bude spuštěná během několika dní.

Průzkum ResSolution a Nilsenu se zaměřuje mimo jiné na výdaje do marketingové komunikace a tedy na to, jaký dopad má a bude mít současná ekonomická situace na marketingové rozpočty. Letošní vlna průzkumu je v řadě již sedmá.

Dotazník je k dispozici zde, jeho vyplnění zabere zhruba sedm minut.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk