Za 315 milionů eur koupila YouGov divizi Consumer Panel Services společnosti GfK. Kombinace dat podle firem umožní pochopit každý krok nakupujících.
Společnost YouGov, přední hráč v oblasti průzkumů názorů, motivací, potřeb a mediálních zvyků spotřebitelů, převzala divizi Consumer Panel Services společnosti GfK SE. Transakce v hodnotě 315 milionů eur navazuje na dlouhodobou strategii růstu YouGov a rozšiřuje její působnost v odvětví spotřebního zboží.
Podle společnosti akvizice přináší nový standard, který na jednom místě spojuje údaje o chování zákazníků i o jejich postojích, a kombinace dat tak umožní klientům společností YouGov a CPS GfK pochopit každý jednotlivý krok nakupujících.
„Společnosti YouGov a CPS GfK staví na svých silných stránkách, které se nyní vzájemně doplňují, a tato akvizice řeší velkou výzvu našeho odvětví. Spojením 60 let zkušeností společnosti CPS GfK v dodávání nejkvalitnějších behaviorálních údajů společně s údaji o postojích nakupujících, které získává společnost YouGov, mohou naši klienti plně porozumět tomu, co si svět myslí, co chce a co kupuje,“ uvádí Steve Hatch, generální ředitel YouGov (na úvodní fotografii).
YouGov rozšiřuje svou nabídku v evropském odvětví spotřebního zboží a maloobchodu. Divize CPS GfK z 18 evropských zemí dodávají údaje od více než 100 tisíc domácností a 18 milionů uskutečněných nákupů. YouGov poskytne stávajícím 1100 klientům CPS GfK přístup ke stále rostoucímu a průběžně aktualizovanému zdroji znalostí o spotřebitelích a také k časově neomezenému (tzv. always-on) průzkumu veřejného mínění mezi 26 miliony registrovaných členů na 55 trzích.
„CPS GfK a YouGov mají mnoho společného – kvalitní panely, kde s námi dennodenně každou hodinu sdílejí své údaje miliony lidí, a našich údajů, jedněch z nejlepších v odvětví, které klientům dodávají jistotu při volbě. Těšíme se na investice do našich platforem, produktů a členů panelu, abychom mohli klientům nabídnout co nejkomplexnější pohled na chování spotřebitelů v celém regionu,“ doplnil Stefan Heremans, prezident CPS GfK.