Reklama
Megaboard

Společnost YouGov po odkoupení CPS GfK nabízí nový způsob průzkumu nákupního chování

Za 315 milionů eur koupila YouGov divizi Consumer Panel Services společnosti GfK. Kombinace dat podle firem umožní pochopit každý krok nakupujících.

Společnost YouGov, přední hráč v oblasti průzkumů názorů, motivací, potřeb a mediálních zvyků spotřebitelů, převzala divizi Consumer Panel Services společnosti GfK SE. Transakce v hodnotě 315 milionů eur navazuje na dlouhodobou strategii růstu YouGov a rozšiřuje její působnost v odvětví spotřebního zboží.

Podle společnosti akvizice přináší nový standard, který na jednom místě spojuje údaje o chování zákazníků i o jejich postojích, a kombinace dat tak umožní klientům společností YouGov a CPS GfK pochopit každý jednotlivý krok nakupujících.

„Společnosti YouGov a CPS GfK staví na svých silných stránkách, které se nyní vzájemně doplňují, a tato akvizice řeší velkou výzvu našeho odvětví. Spojením 60 let zkušeností společnosti CPS GfK v dodávání nejkvalitnějších behaviorálních údajů společně s údaji o postojích nakupujících, které získává společnost YouGov, mohou naši klienti plně porozumět tomu, co si svět myslí, co chce a co kupuje,“ uvádí Steve Hatch, generální ředitel YouGov (na úvodní fotografii).

YouGov rozšiřuje svou nabídku v evropském odvětví spotřebního zboží a maloobchodu. Divize CPS GfK z 18 evropských zemí dodávají údaje od více než 100 tisíc domácností a 18 milionů uskutečněných nákupů. YouGov poskytne stávajícím 1100 klientům CPS GfK přístup ke stále rostoucímu a průběžně aktualizovanému zdroji znalostí o spotřebitelích a také k časově neomezenému (tzv. always-on) průzkumu veřejného mínění mezi 26 miliony registrovaných členů na 55 trzích.

„CPS GfK a YouGov mají mnoho společného – kvalitní panely, kde s námi dennodenně každou hodinu sdílejí své údaje miliony lidí, a našich údajů, jedněch z nejlepších v odvětví, které klientům dodávají jistotu při volbě. Těšíme se na investice do našich platforem, produktů a členů panelu, abychom mohli klientům nabídnout co nejkomplexnější pohled na chování spotřebitelů v celém regionu,“ doplnil Stefan Heremans, prezident CPS GfK.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále