Reklama
Megaboard

Tisk funguje, čte ho 81 procent Čechů ve věku 12 až 79 let

Informace vyplývá z nejnovějších dat Media Projektu za období 4. čtvrtletí 2022 až 3. čtvrtletí 2023.

Ve zprávě také jako obvykle najdete základní údaje o čtenosti jednotlivých titulů, jejich pořadí v příslušných žánrových skupinách. Nově jsou uvedeny také hodnoty ukazatele GRP tiskových titulů ve věkové skupině 12 až 79 let. Ukazatel tiskového GRP byl představen dne 5. října 2023 a od té doby je jeho výpočet k dispozici uživatelům plánovacího softwaru Medplan a publikován v tiskových zprávách.

Nově implementovaný ukazatel GRP pro tiskové tituly ukazuje, že počet kontaktů čtenářů a zásah publikované reklamy je opakovaný a vyšší, než samotná čtenost novin a časopisů.

Data z tiskové zprávy jsou také trvale k dispozici na webové stránce Unie vydavatelů v sekci Mediální data/Výzkum čtenosti.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále