Reklama
Megaboard

Startuje NADA – nová výzkumná agentura, kterou založili Hynčica z ResSolution, Tuček ze Stem/Marku a Veis z NMS

Nová výzkumná společnost NADA přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů.

Součástí rozsáhlého kontinuálního výzkumu spotřebitelského chování v ČR, s nímž vstupuje NADA na trh, jsou data o vztahu zákazníků k pěti tisícům značek ve 170 tržních kategoriích, mapování jejich rozhodovacích procesů i kompexní přehled o tom, co zákazníci konzumují a jaká média sledují.

Výzkum využívá vzorek 20 tisíc respondentů z Českého národního panelu, který umožňuje mimo jiné hloubkovou analýzu cílových skupin s velkorysou mírou detailu.

Zakladateli společnosti jsou tři dlouholetí ředitelé renomovaných výzkumných agentur Jan Tuček, Ondřej Veis a Tomáš Hynčica. Přestože jimi řízené společnosti působí v oboru marketingových a sociologických výzkumů a jsou tedy konkurenti, našli společný zájem v založení nového typu agentury postaveném na digitální analytice vysoké úrovně a automatizaci v práci s rozsáhlou databází. Trojice tím navazuje na 10 let úspěšné spolupráce při řízení European National Panels (v ČR fungujícím pod značkou Český národní panel), jednoho z největších respondentských online panelů ve střední Evropě. Data společnosti NADA navíc vycházejí z výzkumného projektu ProTrend, který sleduje preference a postoje spotřebitelů od roku 2021.

„Jsem opravdu moc rád, že se nám daří společně s dlouholetými obchodními partnery úspěšně navázat na projekt ProTrend a zúročit tak několikaletou práci širokého týmu výzkumných odborníků,“ uvedl Tomáš Hyčica, ředitel ResSolution Group.

Národní data NADA kontinuálně mapují návyky a preference zákazníků všech tržních kategorií – od potravin a dalšího rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG) přes automobily až po dodavatele energií, banky či poskytovatele telekomunikačních a jiných služeb. Sledovanými ukazateli jsou například věkové složení zákazníků, jejich vzdělání, vybavení domácnosti a celková životní úroveň, obvyklá místa nákupu různého zboží, preferované značky, oblíbená média a mnoho dalších.
„Marketéři a majitelé firem od nás získávají potřebné podklady pro strategická rozhodnutí. Dáváme jim jistotu, že se rozhodují správně podle těch nejlepších dostupných dat,“ uzavřel Ondřej Veis, ředitel NMS Market Research.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále