Agentura Pram Consulting uspěla na ICCO Global Awards

Projekt Investice nejsou jen pro milionáře získal ocenění za nejlepší kampaň finančních služeb. Nataliya Popovych, která vystoupila na Forum Media, je v Síni slávy ICCO.

Agentura Pram Consulting si připsala další úspěch s kampaní Investice nejsou jen pro milionáře, kterou vytvořila pro platformu Portu společnosti Wood & Company. Projekt získal ocenění za nejlepší kampaň pro finanční služby na mezinárodní PR soutěži ICCO Global Awards. Kampaň, která během tří měsíců zvýšila počet denních uživatelů platformy 2,5krát, už má na kontě mimo jiné trofej Absolutního vítěze z české soutěže Lemur.

„Ocenění je obrovskou odměnou pro celý tým, který se na kampani podílel,“ uvedl Patrik Schober, zakladatel a šéf Pram Consulting, a dodal: „Vítězství v ICCO Global Awards je důkazem toho, že budoucností PR kampaní je dodávání hodnoty, která dokáže ovlivnit výsledky zadávající organizace.“

Na slavnostním večeru v londýnském hotelu Savoy získala například rovněž tři ocenění slovenská agentura PR Clinic. Byla oceněna za nejlepší kampaň v segmentu automotive a transport i za nejlepší kampaň pro zákazníky za projekt pro Škoda Auto (spolu s agenturami Wiktor Leo Burnett, Socialists, PHD). Získala rovněž cenu za nejlepší „purpose“ kampaň pro značku Absolut (s agenturou Jandl).

Sítí roku ICCO Global Awards 2022 se stala agentura Ketchum, jejíž CEO Jo-ann Robertson se rovněž stala PR lídrem roku.

Kompletní výsledky si můžete projít zde.

Organizace ICCO zároveň do své Síně slávy uvedla dvě inspirativní osobnosti PR oboru. Jendou z nich je šéf indické komunikační agentury Avian WE Nitin Mantri. Další je zakladatelka a prezidentka One philosophy a WeAreUkraine Nataliya Popovych. S ní se nedávno mohli potkat návštěvníci konference Forum Media a o svém přístupu ke komunikaci i zkušenostech mluvila též v rozhovoru s Marketing & Media.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345