Nejlepší marketérka roku Kateřina Harris: porotci ocenili transformaci značky Albert

Jen jedna z kategorií Agentury roku není věnována agenturám – Nejlepší marketér. Letos prestižní ocenění převzala Kateřina Harris, viceprezidentka řetězce Albert pro marketing. „Když stavíte značku, není to práce jednoho člověka,“ říká skromně v aktuálním vydání MAM 17/2024, které podrobně mapuje druhý ročník soutěže.

Z pódia s barevným „áčkem“ v rukách děkovala jménem všech markeťáků agenturám a lidem v nich, v rozhovoru pro MAM se Kateřina Harris (na fotce spolu s předávajícími – šéfredaktorkou MAM a ředitelkou soutěže Radanou Čechovou a Kateřinou Peterovou z Havel & Partners) zamýšlí mimo jiné nad tím, proč porota ocenila právě ji. „Myslím, že porotci viděli transformaci značky Albert a to, jak i retailovou značku dokážeme stavět jako jakýkoliv jiný rychloobrátkový brand. A věřím, že to je ocenění naší odvahy zkusit tak velkou značku změnit, protože Albert je velký nejen obratově, ale i v rámci všech zákaznických touchpointů, na kterých dokážeme zákazníka chytit a ovlivnit,“ uvedla.

Transformaci brandu i zákaznické zkušenosti nastartoval Albert v roce 2017. Ve snaze vymanit se z trendu retailového trhu, který se tehdy soustředil primárně na akční nabídky a cenovou komunikaci, přistoupil k dlouhodobé strategii stát se jedničkou v nabídce lepšího a zdravějšího jídla. Značka tak získala své nové poslaní: pomáhat Čechům žít lépe. A toho se drží i dnes, kdy některé společnosti od přístupu „brand purpose“ upouští. „Já jednoznačně patřím do tábora, podle kterého má poslání značky smysl. Vidím to ze dvou pohledů,“ pravila nejlepší marketérka tohoto roku a pustila se do vysvětlování.

O tom, které argumenty nabídla a jakou roli v tom hraje sociální odpovědnost řetězce Albert, proč není příznivcem častých tendrů či jaký typ leadershipu vyznává, čtěte zde. Na dalších stránkách MAM 17/2024 se pak můžete inspirovat ohlasy všech letošních vítězů Agentury roku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Otava
AI Restart
Renault
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa