Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny

Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?

Marketing & Media, organizátor soutěže Agentura roku, zveřejňuje zbývající shortlisty. V některých kategoriích se však porota rozhodla oznámit až vítěze. Takovou kategorií je například Odpovědná agentura. Další kategorií, v níž si musíme počkat až na 16. dubna na oznámení vítězů, je Volba klientů a samozřejmě také Nejlepší marketér.

Ale to zdaleka nejsou všechny kategorie, v nichž budou rozdány ceny. Vedle již zveřejněných shortlistů Nejlepší místo, kde pracovat, Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů a Talent roku oslavíme 16. dubna také vítěze v kategoriích Kreativní tým roku (tady letos cena poputuje přímo do rukou „srdce“ kreativního týmu, a to copywriterovi a art directorovi), Account tým roku (stejně jako u předchozí kategorie i zde oceníme nejlepší jmenovitě) a Stratég roku.

Vítěz hlavní kategorie Agentura roku vzejde z trojice Boomerang Communication, McCann Prague, která je obhájcem loňského triumfu, a VCCP. Boomerang Communication se přitom může stát i Nezávislou agenturou roku, protože s přihláškou uspěla v obou kategoriích — mezi nezávislými agenturami jsou jejími soupeři Marketup, Proficio a Triad.


O pořadí ve výše zmíněných dvou kategoriích rozhodly výsledky v soutěžích pro kreativní a digitální agentury (váha 40 %), šetření vnímání agentur na trhu a mezi zadavateli (30 %), které provádí Behavio a ResSolution, šetření zaměstnanecké spokojenosti od Atmoskopu (20 %) a ekonomické zdraví (10 %), které zkoumá Havel & Partners. Výsledky poté na svém zasedání verifikovala hlavní porota.

Slavnostní vyhlášení Agentury roku se koná už 16. dubna v prostorách Václavák 22. Neváhejte a včas si zajistěte vstupenky – k zakoupení jsou zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia