Colours of Ostrava: festival společně s generálními partnery cílí na Čechy, Slováky a Poláky

Colours of Ostrava po jednadvacáté. Partneři festivalu World Music a diskusního fóra Melting Pot cílí na návštěvníky z Česka, Slovenska a Polska.

Colours of Ostrava jsou zajímavým propojením hudby pro široké masy posluchačů (superhvězda Lenny Kravitz dnes přiláká patrně až 40 tisíc diváků), fajnšmekry avantgardních hudebních stylů i zájemce o diskuse a přednášky diskusního fóra Melting Pot. Tato rozkročenost festivalu a zásah cílových skupin převážně mladšího, ale i středního věku láká partnery, kteří jsou přehlídce věrni.

Generálními partnery jsou poměrně stabilně Česká spořitelna (ta je s Colours od prvního ročníku), mobilní operátor T-Mobile a petrochemická společnost Orlen. Festival tradičně probíhá za podpory krajského města Ostrava.

Orlen Unipetrol se loni vrátil po několikaleté odmlce, na Colours oceňuje především to, že jeho návštěvníci přijíždějí z Česka, Slovenska a Polska, kde všude polský Orlen působí. Své jméno firma spojila se stage Drive, kde vystupují kapely s energickým zvukem. „Jako největší petrochemická společnost ve střední a východní Evropě s mezinárodním dosahem a působením spolupracujeme s akcí, která svou velikostí a kvalitou přesáhla hranice České republiky a má mnoho příznivců v Polsku, na Slovensku a v Maďarsku, kde skupina Orlen aktivně působí,“ říká Jakub Kosmowski, ředitel marketingu a sponzoringu skupiny Orlen Unipetrol.

Magentový operátor T-Mobile postavil v areálu festivalu vlastní stage a několik relax zón, kde si lze dobít telefon, ale také vlastní stánek s terasou a vyhlídkovou věží. Pro návštěvníky je připravena soutěž o ceny, do které se lze zapojit odevzdáním vysloužilého mobilu. V areálu zajišťuje T-Mobile stabilní mobilní síť pro návštěvníky a platební terminály, festival je totiž kompletně „cashless“, platit lze jen bezkontaktně.

Česká spořitelna je dlouhodobým partnerem Colours, se kterým je od začátku konání festivalu a asi i díky tomu se po ní jmenuje hlavní stage, kde dnes bude vystupovat Lenny Kravitz. Pro své klienty získala významnou slevu z ceny permanentní vstupenky a na místě má i další fun zóny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen