Týden inovací řešil i budoucnost online retailu


Jubilejní ročník Týdne inovací, podle pořadatelů největší akce zaměřené na inovace a AI v Evropě, měl ambici prezentovat Česko jako globálního hráče. Akce představila stovky řečníků a přilákala tisíce návštěvníků. Středobodem mnohých výstupů samozřejmě byla především umělá inteligence a možnosti jejího současného či budoucího využití.

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 41/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720