Poslední lekce letošního školního roku ze série MAM class, kterou pro vás Marketing & Media připravil, pronikne už 18. června do českých hráčských komunit.
Gaming už dávno není jen zábava pro pár nadšenců. Je to globální fenomén, který ovlivňuje kulturu, trendy a spotřební chování. V Česku hraje hry 63 procent populace starší 15 let (zdroj: GroupM mPanel).
V rámci MAM class si ukážeme, jak se vyhnout stereotypům, budovat autentické vztahy a zapojit tak hráče do marketingových strategií.
Hodinu pro vás povede v MAM class oblíbený lektor Petr Tomáš z WPP Media (dříve GroupM) a doplní ho kolega Michal Paclík z agentury Wavemaker.
Jaké informace si od nich pro svou praxi odnesete?
- Kdo jsou čeští gameři: demografie, psychografie a nákupní chování
- Úspěšné kampaně: inspirace z praxe, včetně case study spolupráce s Českou spořitelnou
- Možnosti oslovení: od influencer marketingu po in-game reklamu – objevíte širokou škálu nástrojů
MAM class se koná 18. června od 14:00 v MAM klubu na ulici Františka Křížka 1. Předplatitelé MAM se mohou registrovat zdarma na webu akce. Již tradičně jsme ale uvolnili i pár vstupenek pro ty, co našimi předplatiteli ještě nejsou a mohou si je na webu pořídit také.