VML Prague získala stříbrného lva za kampaň Phone Break se všemi třemi vizuály, které se probojovaly do finále v kategorii Print & Publishing.
První den festivalu Cannes Lions, první vyhlašování cen a hned první úspěch pro Česko. Agentura VML Prague získala v kategorii Print & Publishing stříbro za kampaň „Phone Break“ pro KitKat se všemi třemi vizuály, které se probojovaly do finále.
„Máme obrovskou radost, je to úžasné pro celý tým včetně Jakea, který je s námi od září minulého roku,“ řekla pro MAM CEO agentury VML Iva Welker, která je na místě právě se šéfem kreativy agentury Jakem Barrowem.



Oceněný projekt „Phone Break“ výstižně a v souladu s claimem brandu KitKat radil lidem, ať si „dají pauzu od mobilu“. Projekt reagoval na to, že lidé podle průzkumů tráví u obrazovek smartphonů takřka čtyři hodiny denně, přitom se až 91 procent lidí cítí lépe, když si na mobilu zablokují internet na dva týdny.
„Podařilo se nám chytit insight, na kterém se dalo skvěle stavět. Podařilo se nám to s místním návrhem, českou produkcí a slovenským fotografem, a přitom za žádný velký rozpočet,“ uvedla ještě Iva Welker a doplnila: „Ceníme si toho, že takové kampaně mohou vznikat i na menším trhu, jakým je Česko, i na základě globálního briefu a vyrovnat se s globální konkurencí.“
V Cannes se zatím rozhodlo o bronzových a stříbrných oceněních. Večer se budou ještě vyhlašovat trofeje zlaté a Grand Prix, ve hře jsou tak ještě další shortlisty, které agentura VML s kampaní získala.