Young Lions 2025 mají vítěze ze Zaraguzy, WMC Grey, Hero & Outlaw a Heinekenu

Už 17. ročník soutěže mladých talentů Young Lions představil své vítěze. Poroty ocenily 20 týmů z celkem 70 přihlášených.

Vítěze sedmnáctého ročníku národního kola soutěže Young Lions pro mladé komunikační profesionály do 31 let představil slavnostní večer v Radlické kulturní sportovně. Pro ocenění nejvyšší si přišly dvojice z agentur Zaraguza, WMC Grey, Hero & Outlaw a ze společnosti Heineken. Celkem ale dvacítka porotkyň a porotců v pěti kategoriích ocenila 20 týmů ze 70 přihlášených.

Komu se podařilo uspět? Podívejte se níže v galerii oceněných i se shrnutím jejich návrhů.

Kategorie Media
Cílem kampaně pro organizaci Spirit2018 bylo najít aspoň 1000 nových pěstounů nebo pěstounských rodin.

1. místo: Michaela Tvrdíková a Ivanna Yovzhiy, Zaraguza

2. místo: Lucia Štoffová a Dieu Linh Phanová, VML

3. místo: Matyáš Gelnar a Kristýna Šteffelová, Dentsu

3. místo: Tereza Kanzelsbergerová z OMG a Anna Krupičková z PHD

Honorary mentions:
Lucia Urbaníková a Michal Krhut, Zaraguza

Klára Exnarová a Tereza Košťálková, VML

Kategorie Digital
Od organizace Živá krajina dostaly dvojice za úkol vytvořit kampaň se záměrem aktivovat majitele půdy, aby to bylo možné opatření na míru jejich lokalitě pro přizpůsobení se změnám klimatu.

1. místo: Václav Pruner z WMC Grey a David Čedík

2. místo: Marek Paštika a Kryštof Henzl, WMC Grey

3. místo: Tereza Kovandová a Štěpán Zahálka, Dentsu

Honorary mention:
Oleksandra Horobiienko a Cedrik Kryštof Šín, YYY Agency

Kategorie PR
Institut Pallium chtěl po týmech kampaň, která osvětlí, že dětská paliativní péče není zdaleka jenom o umírání, ale zejména o podpoře dětí a jejich rodin, aby žily co nejlepší život v dané situaci.

1. místo: Jakub Wija a Adam Rektor Polánek, Hero & Outlaw

2. místo: Karolína Hájková a Andrea Laštovičková, AMI Communications

2. místo: Terezie Hofmanová a Kristýna Michálková, AMI Communications

3. místo: Monika Indrová a Terezie Krejčí, Bison & Rose

Honorary mention:
Anežka Slamová a Tereza Drábková, Dentsu

Kategorie Print
Terapeutické centrum Modré dveře zadalo kampaň na službu krizové pomoci, která lidem pomáhá v náročných situacích rychle, anonymně a bezplatně.

1. místo: Aneta Lišková a Zuzana Soukupová WMC Grey

2. místo: Michal Plecháč a Olga Shustova, Dentsu

3. místo: Bára Šimoníková a Václav Kudělka, Zaraguza

Kategorie Marketers
Organizace Živá krajina chtěla stejně jako v kategorii Digital chce kampaní aktivovat majitele půdy, ale marketéři k tomu měli využít značku, pro niž pracují.

1. místo: Daniela Valenta a Jaroslav Garai, Heineken

Honorary mention:
Alena Holanová a Sofie Peřinová, Allegro

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay