Uzávěrka na přihlášky do České ceny za PR – Lemur se blíží

© APRA

Práce do 20. ročníku soutěže Česká cena za PR – Lemur mohou zadavatelé i agentury hlásit už jen zhruba dva týdny.

Jubilejní ročník soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), přijímá přihlášky do pátku 28. března.

Také letos budou přihlášené projekty hodnotit odborné poroty složené z těch největších českých odborníků na komunikaci.

„Celkem budeme mít devět odborných porot, ve kterých zasedne na 90 komunikačních osobností z řad firem, agentur a institucí. Jejich rozmanitost zaručuje zcela objektivní přístup, na kterém je naše hodnocení postaveno,“ uvedla Anna Balíčková, členka výkonné rady APRA zodpovědná za organizaci soutěže.

Pro zájemce z řad přihlašovatelů do České ceny za PR – Lemur už také proběhl bezplatný online workshop s praktickými radami pro správné přihlašování projektů. Pro ty, kdo přihlášky ještě vyplňují, APRA zpřístupnila jeho záznam.

Slavnostní vyhlášení výsledků se uskuteční 18. června 2025 na galavečeru v divadle Spirála na pražském Výstavišti. Vedle samotného představení vítězů proběhne i velká oslava oborové soutěže s průletem její historií.

Vizuální identitu jubilejního ročníku připravila opět agentura Boomerang. Hlavním mediálním partnerem zůstává Marketing & Media. Podrobné informace o soutěži i jejích minulých ročnících najdete na webových stránkách soutěže.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk