Agentury, které stihnout své práce poslat do soutěže před 25. dubnem, budou mít přihlášku za cenu „super early bird“. MAM je i letos mediálním partnerem festivalu.
Kreativní agentury, mediální agentury a zadavatelé reklamy ze 42 zemí již mohou hlásit své práce do soutěže a bojovat o ocenění Golden Drum. Do klání mohou být přihlášené projekty, které byly publikované, odvysílané či veřejně uvedené mezi 22. srpnem 2024 a 22. srpnem 2025.
Práce budou soutěžit v šesti sekcích: One-Channel, Omni-Channel, Craft, Creative Media Excellence, Creative Business Excellence a speciální All Juries Section.
Poslední sekce má letos tři skupiny:
- Genius Loci / Local Spirit – oceňuje kampaně, které zachycují a oslavují místní identitu.
- Game Changer – prezentuje průlomové nápady, které nově definují kreativní hranice v globálním měřítku.
- Social Good – uznává působivou kreativitu, která podněcuje pozitivní změny ve společnosti.
Game Changer je jedinou skupinou hlavní soutěže, do které se mohou přihlásit práce z celého světa.
Golden Drum, který 14. října 2025 v Portoroži opět oslaví „crème de la crème“ reklamního průmyslu, má novou vizuální identitu – „Eye.Sea.You.“ Ta má představovat podstatu kreativity – vidět za hranice všednosti a propojovat myšlenky nečekanými způsoby.
Klíčová data
- Uzávěrka pro podání přihlášek: 22. srpna 2025 ve 23:59
- Uzávěrka pro Super Early Bird poplatek: 25. dubna 2025
- Uzávěrka pro Early Bird poplatek: 27. června 2025
- Užší seznamy Golden Drum budou oznámeny: 30. září 2025 v 8:00
- Slavnostní vyhlášení cen Golden Drum: 14. října 2025
V pravidlech pro letošní rok přibyla povinnost, aby účastníci specifikovali, zda a jak byla v jejich přihlášených pracích použita technologie AI.
Časopis Marketing & Media se stal i v letošním roce mediálním partnerem portorožského festivalu. A body získané za umístění v rámci Golden Drum započítá do hodnocení v soutěži Agentura roku v následujícím ročníku.
Veškeré informace najdete na stránkách festivalu.