Golden Drum vyzývá k účasti. Přihlašovat práce můžete už teď!

Agentury, které stihnout své práce poslat do soutěže před 25. dubnem, budou mít přihlášku za cenu „super early bird“. MAM je i letos mediálním partnerem festivalu.

Kreativní agentury, mediální agentury a zadavatelé reklamy ze 42 zemí již mohou hlásit své práce do soutěže a bojovat o ocenění Golden Drum. Do klání mohou být přihlášené projekty, které byly publikované, odvysílané či veřejně uvedené mezi 22. srpnem 2024 a 22. srpnem 2025.

Práce budou soutěžit v šesti sekcích: One-Channel, Omni-Channel, Craft, Creative Media Excellence, Creative Business Excellence a speciální All Juries Section.

Poslední sekce má letos tři skupiny:

  • Genius Loci / Local Spirit – oceňuje kampaně, které zachycují a oslavují místní identitu.
  • Game Changer – prezentuje průlomové nápady, které nově definují kreativní hranice v globálním měřítku.
  • Social Good – uznává působivou kreativitu, která podněcuje pozitivní změny ve společnosti.

Game Changer je jedinou skupinou hlavní soutěže, do které se mohou přihlásit práce z celého světa.

Golden Drum, který 14. října 2025 v Portoroži opět oslaví „crème de la crème“ reklamního průmyslu, má novou vizuální identitu – „Eye.Sea.You.“ Ta má představovat podstatu kreativity – vidět za hranice všednosti a propojovat myšlenky nečekanými způsoby.

Klíčová data

  • Uzávěrka pro podání přihlášek: 22. srpna 2025 ve 23:59
  • Uzávěrka pro Super Early Bird poplatek: 25. dubna 2025
  • Uzávěrka pro Early Bird poplatek: 27. června 2025
  • Užší seznamy Golden Drum budou oznámeny: 30. září 2025 v 8:00
  • Slavnostní vyhlášení cen Golden Drum: 14. října 2025

V pravidlech pro letošní rok přibyla povinnost, aby účastníci specifikovali, zda a jak byla v jejich přihlášených pracích použita technologie AI.

Časopis Marketing & Media se stal i v letošním roce mediálním partnerem portorožského festivalu. A body získané za umístění v rámci Golden Drum započítá do hodnocení v soutěži Agentura roku v následujícím ročníku.  

Veškeré informace najdete na stránkách festivalu.

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard