Aleš Brichta z Triadu reprezentuje Česko v porotě Golden Drum

Výkonný kreativní ředitel pražského Triadu Aleš Brichta rozhoduje v porotě pro Creative Business Excellence na festivalu Golden Drum.

„Je mi ctí, být letos součástí této skvělé poroty a reprezentovat Triad a celou českou reklamu právě na tomto festivalu. Nejen proto, že Portorož měla pro nás Čechy vždy speciální místo v srdci, ale také proto, že je to úžasné inspirativní místo (nejen) pro mladé kreativce,“ uvedl na LinkedInu Aleš Brichta.

Loni získal Brichta společně s Vítězslavam Štroblem ocenění Kreativní tým roku v soutěži Agentura roku, jejíž porotkyně a porotci právě v tomto týdnu zasedají a rozhodují o letošním ročníku.

Rovněž se Štroblem se pak Brichta dostal mezi top 10 kreativních ředitelů podle Golden Drum. V roce 2023 získali sedmé místo, loni obsadili šestou příčku.

Ocenění získali mimo jiné za dlouhodobou kampaň 13 minut pro ČAP spojenou se stejnojmenným dokumentem od Víta Klusáka či Národním dnem beze spěchu. Pracovali na ní v agentuře McCann Prague, kde Brichta působil téměř osm let, než v říjnu loňského roku přešel do Triadu. Štrobl dnes působí v agentuře Hullabaloo.

Ještě před McCann Prague působil Aleš Brichta v Young & Rubicam (dnes VML). Tehdy byl také na Golden Drum poprvé. „Pro mě osobně to byl první mezinárodní festival, který jsem tenkrát před 16 lety ještě coby reklamní elév navštívil s Jaimem Mendelbaumem a Braňo Ruščákem. A setkat se osobně s legendami jako Jean-Marie Dru byl pro mě nejen zážitek, ale obrovská motivace na sobě pracovat a jednou zde uspět,“ vzpomněl Brichta na LinkedInu.

Porotě, v níž Brichta zasedne, předsedá jako prezident Anthony Chelvanathan, globální kreativní partner a CCO agentury Edelman Canada.

Festival už také představil poroty pro sekce One-Channel s prezidentem Calvinem Innesem, výkonným a kreativním ředitelem britské agentury JvM Nerd, a pro Omni-Channel, jíž povede John Mescall, „global creative chair“ americké The Network.

Golden Drum už je otevřený pro přihlášky. Do 25. dubna je přijímá za cenu „super early bird“.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist