Jako umělá inteligence láká Ivan Trojan na komfort vlaků ve „ski-fi“ kampani Českých drah

Poprvé ve své kariéře vystupuje Ivan Trojan jako robot ve spotech s režií Ondřeje Trojana a produkce T.H.A. v kampani od agentury Havas.

Umělá inteligence se stala inspirací pro novou kampaň Českých drah promující trasy do Prahy, Brna, Olomouce a Ostravy. Cílem kampaně je představit moderní vlakovou dopravu jako pohodlnou alternativu pro cestování. Ivan Trojan zde asi poprvé ve své kariéře vystupuje v roli chytrého robota, co všechno ví. Jako Humanoid IQ 3000, výsledek úsilí pražského start-upu, se jede představit do Ostravy a zažádat o investici.

Kampaň opět vzniká ve spolupráci s agenturou Havas, která v tématu viděla nejen vizuální potenciál, ale i hereckou výzvu pro Ivana Trojana. „Především jsme tím ale pohodlně komunikovali všechny benefity z briefu. Výrazným elementem spotu je ‚dálkově ovládaná mozkovna‘ a její hýbající se a blikající komponenty. Pohyblivá mechanika a ztvárnění robota definovaly výtvarnou část spotu. Robo-elektro-rapová hitovka Palačinka lívanec to celé nakonec vygradovala,“ říká Jakub Kolářík, kreativní ředitel Havasu.

Třeba jen na výrobě mozku robota pracovali tři odborníci na speciální efekty z produkce T.H.A. nonstop víc než týden. Výsledkem je elektro-mechanická přilba, kde se hýbe téměř každá součástka, včetně napřimovací anténky. A samotným líčením a nasazováním mozku strávil Ivan Trojan v maskérně skoro čtyři hodiny.

Na závěr spotu si autoři připravili i hudební úryvek se silným refrénem. Režisérem spotu byl opět Ondřej Trojan. Kampaň bude nasazená od 4. dubna jako online spot, v rádiu a v různých formátech na sociálních sítích.

Vizitka kampaně
Klient: České dráhy
Agentura: Havas Prague
Produkce: T.H.A.
Nasazení: 4. dubna – 16. května 2024
Media mix: TV, Online, Social, Rozhlas

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345