V kampani od agentur Filmagix a Webout dává RegioJet všem možnost vytvořit si osobní vánoční přání se vzkazem i fotkou.
Dopravní společnost RegioJet spustila vánoční kampaň, v níž umožňuje lidem vytvořit si personalizovaná videa pro sebe nebo své blízké s virtuální projížďkou vánočně vyzdobeným vlakem. Vedle jména, které se ve spotu s režií Věry Mühldorf objeví například na zabaleném dárku nebo hrnečku, mají lidé možnost videa dále upravit, přidat vlastní fotografie či textové vzkazy. RegioJet tak chce posílit svůj vztah se zákazníky a nabídnout jim zajímavý zážitek během sváteční sezóny.
Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Filmagix a s firmou Webout, která se specializuje na personalizaci videí. Vánoční přání jsou dostupná na webu vanocniprani.regiojet.cz, kde je možné videa stáhnout, nebo jsou zákazníkům doručována přes e-mail a aplikaci.
„Chtěli jsme pro naše cestující na Vánoce připravit něco originálního, co by překonalo tradiční komerční obdarování. S touto personalizovanou videokampaní můžeme udělat radost všem našim zákazníkům,“ uvedla Kristýna Leskovjanská, brand manažerka společnosti RegioJet.