Reklama
Megaboard

První holka, co ti dala poznat ABS! Legendární Felicia slaví výročí se songem Natálie Bagárové

Agentura Socialsharks pro Škoda Auto připravila nostalgickou kampaň s oslavnou písní na populární model Felicia.  

Kampaň nostalgicky odkazující na 90. léta a ikonický model Felicia připravila pro Škoda Auto agentura Socialsharks, která se automobilce stará o sociální sítě od roku 2021. Právě na nich si všimla neutuchající popularitu modelu. A to v příštím roce uplyne 30 let od doby, kdy se v automobilce Škoda Auto vyrobily první kusy vozu Felicia.

„Zdálo by se, že už jde o muzejní exponát. Že tam ale rozhodně nepatří, nám dokazují dlouhodobě komentáře fanoušků Škoda Auto na sociální síti TikTok. Zajímavé je, že tito uživatelé patří do generace Z a v reálném provozu Felicii vlastně vůbec nezažili,“ popisuje Nikol Stolle, CEO digitální a kreativní agentury Socialsharks.

Uživatelé na síti úplně spontánně spustili lavinu dotazů, kde je Felicie a dožadovali se jejího návratu. „Bylo to samozřejmě všechno s nadsázkou, ale bylo vidět, že tohle auto lidi prostě mají pod kůží. A protože se příští rok chystá kulaté výročí od spuštění výroby tohoto vozu, rozhodli jsme se lidem Felicii vrátit. Nikoliv tedy na parkety showroomu, ale na ty taneční,“ dodává autor nápadu Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks.

Tak se zrodil song, který má být oslavou nejen ikonického vozu a jeho fanoušků, ale i svobodomyslných devadesátek. Textu k písni se zhostil Tomáš Dvořák, creative copywriter v Socialsharks a vystudovaný textař, jenž má ve svém portfoliu třeba texty pro známou dětskou hudební dvojici Karol a Kvído.

Hlasem a tváří taneční skladby se stala mladá česká zpěvačka a influencerka Natálie Bagárová. Ta má oslovit především generaci dnešních dvacátníků. „Ve videoklipu si ale přijdou na své i motorističtí fajnšmekři. V komparzu se objeví legendární žlutý model Škoda Felicia Fun a k zahlédnutí bude i vyslovený unikát – edice Blue Sky s elektricky stahovatelným plátěným dílem střechy, který se v České republice nikdy oficiálně neprodával,“ doplňuje Daniel Krásný.

Ve videoklipu se objeví také reálné fotografie od milovníků Felicie. „Poprosili jsme fanoušky Škoda Auto na Facebooku a vyzvali je, aby nám v poměrně krátkém čase zaslali fotografie svých Felicií. Tato výzva měla naprostý úspěch a my jsme nasbírali vyšší stovky fotografií, které jsme poté využili v rámci rekvizit přímo ve videu,“ dodává Daniel Krásný. Píseň je dostupná na Spotify a YouTube.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále