Bauhaus vydává další ze série spotů s Vojtou Kotkem od agentury Jinej Gang. Tentokrát se zaměřuje na zákaznický servis a záruku.
Síť odborných center Bauhaus pokračuje s oblíbenou kampaní „Nešikovný manžel“ a přichází s dalšími situacemi, které mohou potkat každého kutila. Spoty i celá kampaň se zaměřuje především na zákaznický servis a dominuje jim claim „Odchází vám stroje? Neplačte.“ Hlavní role i režie se opět ujal Vojta Kotek a za kreativním zpracováním je agentura Jinej Gang. Nešikovný manžel se v reklamách s podporou manželky, jíž představuje Eliška Jansová, musí rozloučit se svou nejlepší přítelkyní, kterou je jeho letitá míchačka.
„Kampaň zábavným způsobem upozorňuje na naši pětiletou záruku pro veškerou motorovou techniku. Vztahuje se na aku, elektrické i spalovací nářadí a stroje,“ uvádí Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti Bauhaus, a dodává: „Víme, jak nepříjemné je o techniku během projektů z minuty na minutu přijít a kolik starostí to může způsobit, proto se snažíme být v takových situacích spolehlivým parťákem.“
Dojemné loučení Vojty Kotka s míchačkou, které stejně jako předchozí kampaně sází na humor a nadsázku, uvidí diváci v průběhu celého září a října, a to hned v několika formátech. Vedle 30sekundových spotů a 10sekundových reminderů na televizních kanálech skupiny Prima Group se objeví také 10sekundové sponzorské vzkazy na kanálech TV Nova, ČT ale i O2. Vizuály budou k vidění v tisku, venkovní, doprovázet je bude i komplexní online kampaň nebo rozhlasové spoty.