Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tchibo nově nabídne produkty na Košíku

Značka Tchibo nově nabídne svoje zboží mimo vlastní prodejny a e-shop, a to poprvé v historii i mezinárodním měřítku. Exkluzivně bude možné módu i doplňky nakupovat na Košík.cz.

Zákazníci si mohou na Košíku nově objednat desítky druhů dámské, pánské nebo dětské módy, sportovní a fitness outfity, ale také stylové designové bytové doplňky, jako jsou například oblíbená ložní prádla, nádobí nebo potřeby pro domácnost. Ceny budou zcela totožné s nabídkou obchodů či e-shopu Tchibo. A stejně tak se bude obměňovat nabídka – nové kolekce Tchibo budou i na Košíku představovány každý týden.

Tchibo si dlouhodobě zakládá na vysoké kvalitě materiálů i odpovědném přístupu k podnikání, jeho textilní produkty jsou proto z bio bavlny pěstované bez použití syntetických pesticidů a hnojiv a s ohledem na dobré pracovní podmínky farmářů. V případě nádobí i ostatních výrobků přicházejících do styku s potravinami zároveň využívá ty nejkvalitnější materiály – například porcelán nebo ušlechtilou ocel. Velmi oblíbené jsou také sportovní kolekce z funkčních materiálů pocházejících z recyklovaných zdrojů.

Reklama
ČEZ

„Chceme, aby se z Košíku stal nejdostupnější způsob pro běžné nákupy domácností v Česku. A to znamená rozšiřovat náš sortiment o značky, kterým zákazníci dlouhodobě věří,” zmiňuje Ivan Utěšil, CEO Košík.cz. „Je perfektní, když můžeme jako první na světě nabídnout tak kvalitní sortiment, jako má Tchibo, a spojit pro domácnosti nákupy hned v několika obchodech do jednoho. Bez nutnosti objednávat několikrát, platit opakovaně za dopravu nebo obcházet prodejny ve městě.“

„Středobodem našeho snažení je zákazník a snaha vyjít mu vstříc nejen nabídkou, ale i způsobem, jakým má možnost naše produkty získat. Kombinujeme několik vlastních prodejních kanálů, mezi kterými mohou zákazníci volně přecházet. Přelomovou spoluprací s Košíkem se nám nabízí další možnost být jim ještě blíže a o něco více jim nakupování usnadnit, za což jsme velice rádi,“ uvádí Jan Suchánek, generální ředitel Tchibo Praha.

V případě nákupu oblečení dokáže Košík nabídnout jeden z nejpohodlnějších způsobů vracení či výměny zboží v případě, kdy například zákazník vybere špatnou velikost. Stačí se spojit s operátorem zákaznické linky a nechat zboží vyzvednout při příštím nákupu. Zároveň prostřednictvím krátkých doručovacích lhůt Košíku mohou zákazníci získat vybrané zboží až do domu velmi rychle.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)