Agenturní tým WPP připravil komunikaci „T Phone pro každou kapsu“ pro Deutsche Telekom, poběží v devíti zemích. V Česku startuje 5. října.
Globální kampaň k uvedení prvního vlastního 5G smartphonu připravil pro Deutsche Telekom pražský agenturní tým Ticino ze skupiny WPP. Třistašedesátková kampaň s claimem „T Phone pro každou kapsu“ se celkem v devíti zemích včetně České republiky, kde budou první formáty k vidění od 5. října.
Součástí kampaně je také 20sekundový spot vytvořený s produkcí Ad Kolektiv. Natáčel se v červenci na pražském Strahově a Petříně pod taktovkou italského režiséra Giorgia Bruniho. „Najít globální koncept, který bude vizuálně zábavný a zároveň dostatečně univerzální, není lehké. S kapsami se nám to ale povedlo hned při první prezentaci. Exekuce s detaily nám dala prostor vyhrát si s cílovými skupinami, a přesto držet fokus na produkt,“ říká Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino.
T-Mobile představením chytrého telefonu s názvem T Phone podle svých slov pokračuje v dlouhodobé vizi demokratizace technologií. Jeho první hardwarové zařízení má svými funkcemi a 5G konektivitou konkurovat též chytrým telefonům z prémiové kategorie. Byl vyvinut ve spolupráci se společností Google a v prodeji bude v základní podobě a ve variantě Pro. „T Phone představuje dokonalou rovnováhu mezi vysokým výkonem a snadným používáním, to vše zabalené v elegantním designu. Svižná 5G síť, integrované funkce Google a celodenní výdrž baterie jsou nyní díky cenové dostupnosti dosažitelné pro každého. Právě to jsme chtěli, aby kampaň k uvedení telefonu odrážela,“ říká Ladislav Báča, šéf brandu a marketingové komunikace T-Mobile Česká republika.
Tým Ticino ze skupiny WPP v rámci přípravy spolupracoval přímo s mateřskou společnosti Deutsche Telekom, která byla zadavatelem, i s českou pobočkou T-Mobile v rámci lokální adaptace.
Kampaň poběží v České republice, Maďarsku, Chorvatsku, Rumunsku, Polsku, na Slovensku, v Makedonii a Černé Hoře. Bude nasazena v TV, rádiu, tištěných médiích, online prostoru, na sociálních sítích, v místě prodeje i na venkovních plochách. Tým Ticino vytvořil obsáhlý adaptační toolkit s kreativními direkcemi pro ostatní země a připravil rovněž návrh kreativy pro produktovou microsite a merchandising.
Vizitka kampaně:
Klient: Deutsche Telekom, T-Mobile
Agentura: Tým Ticino – WPP
Creative Director: Michaela Pechanová
Creative Lead: Atila Martins
Art: Lais Veloso, Angel Diaz
Copywriter: Matouš Hruška
Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď
Account Director: Vanda Zdvihal
Project Lead: Sarah Kormanová
Produkce spotu: Ad Kolektiv
Režie: Giorgio Bruni