Jak se stát žádaným zaměstnavatelem a mít z podřízených nadšené týmové hráče, na to se pokusí odpovědět akce pořádaná Asociací public relations (APRA).
Vybudovat své značce dobré jméno by se měl snažit každý zaměstnavatel, aby lépe zvládal boj s konkurencí na pracovním trhu. Důstojné představení firemní vize, schopnost dialogu a porozumění na cestě k jejímu naplnění a sdílení nejen obchodního poslání pomohou nakonec i k tomu, aby sami zaměstnanci práci v takové společnosti vyhledávali.
O tom, jak budování employer brandu probíhá v Coca-Cole a jak jeho tvorbu ovlivnila pandemie covidu-19, promluví na podzimním PR Mixeru APRA Ladislav Jelen, CSR a community manager Coca-Cola HBC Česko a Slovensko: „Pandemie covidu nás dost prověřila, ale v mnoha věcech nás zase posunula o trochu dál. Employer branding jsme ještě více digitalizovali. Zvykli jsme si na online job fairy a do online prostředí jsme přesunuli absolutní většinu našeho náborového procesu. A přestože všechny digitalizované nástroje využíváme i nadále, užíváme si teď, že můžeme být s kandidáty i kolegy znovu v osobním kontaktu,“ říká Jelen.
Na něj podobně navazuje další řečník Ladislav Onderka, recruitment selection & onboarding leader IKEA Česká republika. „My v IKEA jsme různorodá skupina lidí, ale všichni sdílíme stejnou inspirující vizi – vytvářet lepší každodenní život pro co nejvíce lidí,“ říká Onderka a doplňuj: „Na otázku, čeho si naši zaměstnanci nejvíce váží, obvykle odpovědí, že přátelských vztahů na pracovišti a naší firemní kultury. Ta je založená na pospolitosti, nadšení, péči o lidi a planetu a na tom, že u nás každý může být sám sebou. Tyto a další hodnoty řídí naši práci a jsou základem i našeho employer brandingu.“
Po prezentacích budou mít návštěvníci možnost sdílet své zkušenosti i nasát inspiraci při závěrečném networkingu. Akce se koná již tento čtvrtek od 17:00 v sídle agentury IPSOS, ve Slovanském domě. Zájemci se mohou stále registrovat zde.