Koncept podzimní komunikace vznikl v Delivery Hero s agenturou INGO a ve spolupráci s Hogarth and Ogilvy.
Televizní a rozhlasový spot, sociální sítě, online i venkovní reklama jsou součástí nové podzimní kampaně doručovací platformy Dáme jídlo. Nabízí v ní zvýhodněná menu či dovoz zdarma pro nové zákazníky z oblíbených restaurací a dark-stores Dáme market.
Koncept navazuje na evropské kampaně mateřské společnosti Delivery Hero. Vznikla v německé agentuře INGO, ve spolupráci s Hogarth and Ogilvy. Její varianty poběží po celé Evropě. Českou lokalizaci má na svědomí interní tým Dáme jídlo. Kampaň interně nazvaná „Tančící zelenina“ poběží do prosince.
Multivertikální marketingová kampaň společnosti Dáme jídlo láká na zvýhodněná menu za 149 korun či dopravu zdarma pro nové zákazníky platformy. Do akce se zapojily značky jako McDonald’s, Pizza Hut, Burger King nebo UGO.
„Chceme naše zákazníky odměnit výhodnou akcí, aby si Dáme jídlo ještě více užili. Výhodná menu jsme sestavili i pro zákazníky Dáme market. Kreativní koncept je postavený na myšlence, že i s prázdnou lednicí můžete vykouzlit chutnou večeři, a to během pár minut. Je to jeden z hlavních benefitů, které naše platforma zákazníkům nabízí,“ říká Lukáš Burda, marketingový ředitel Dáme jídlo, a dodává: „Zákazníci se o akci dozvědí skrze push notifikace v naší aplikaci, ale také díky externí kampani v širokém spektru kanálů.“