Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Transform: AI, AR nebo VR. Změní se marketing k nepoznání?

Marketing se bez technologií už dnes neobejde. Jak využití AI, AR, VR a dalších technologií mění náš obor? Event Transform agentury Wunderman Thompson představí nejnovější technologické trendy a ukáže, jaké možnosti přinášejí kreativcům. Už v úterý 4. října v WPP Campusu v Bubenské.

Transform přináší pečlivě vybranou směsici expertů, kteří inspirují a sdílejí své vědomosti. Zapojte se do konverzace o budoucnosti oboru, který se tak rychle mění. Čeká na vás sedm speakerů, kteří na konkrétních příkladech z celého světa představí, jak technologie mění marketing.

Jiří Malý, CTO agentury Wunderman Thompson a její kreativní ředitel Gregg Harper budou ve svém talku mluvit o trendu poslední doby: text-to-image AI. Platformu Brand Guardian zaměřenou na quality assurance představí Group Business Director Tomáš Lojka. Tomáš Nádr ze společnosti Punctum Images bude mluvit o tom, jak funguje CGI v digitálním marketingu Škody, Volkswagenu nebo BMW. Jak přeměnit slova na barvy? To vám řekne Jason Carmel z Wunderman Thompson Seattle, který představí nástroj Speaking in Color.

Reklama
ČEZ

Po přednáškovém programu se můžete těšit na barbecue a networking se speakery. Těšíme se na vás! Už 4. října v WPP Campusu. Více informací o akci najdete na webu, kde se také můžete zdarma přihlásit.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)