Sportega nahradí Sportobchod a expanduje do západní Evropy

Sportobchod, český e-shop a řetězec obchodů pro sportovní oblečení a vybavení, během léta změnil brand na Sportega. Ponese tak stejné jméno jako partnerské platformy v Německu, Rakousku, Švýcarsku a Maďarsku.

Brand Sportega znají sportovní nadšenci na několika evropských trzích. V České republice a na Slovensku se mohli lidé se společností doposud setkat pod názvem Sportobchod. Nyní se však značka sjednocuje pod jeden název. „V současné době jsme pro Sportegu vytvořili zcela nový vizuální styl a na všech trzích jsme také kompletně redesignovali e-shopy. Při té příležitosti jsme dali nový název a vizuál právě i českému a slovenskému zastoupení,“ říká Josef Mech, co-founder a CEO Sportegy.

Autorem nového vizuálu je grafické studio Dynamo design. Cílem nové podoby brandu bylo přinést moderní styl, který by korespondoval s myšlenkou Sportegy. „Výrazné barvy – v zimním vizuálu převažující modrá a v letním žlutá – mají asociovat energii a radost, které sport do života přináší. Nový vizuální styl navíc propojuje onlinovou a offlinovou platformu a poslouží i pro rozvoj privátní řady,“ přibližuje Mech.

V letošním roce firma plánuje obrat 600 milionů korun, střednědobým cílem je poté dosažení obratu jedné miliardy ročně. Z toho důvodu společnost posiluje management a připravuje expanzi na další trhy EU, k čemuž má nový vizuál pomoci. V současném zastoupení drží klíčový podíl Německo a právě Česká republika, Švýcarsko zase slaví nejrychlejší nárůst na trhu. Majoritním majitelem Sportegy je Enterstore, investici získala společnost také od investiční skupiny eRockets.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka