Aleš Struminský byl jmenován prezidentem pro evropský region a členem představenstva společnosti Imperial Brands, od října 2022 nahradí v obou pozicích Němce Joerga Biebernicka.
Aleš Struminský působí ve společnosti Imperial Brands přes 20 let, v roce 2002 začínal v roli Key Account Managera v Praze. Svou mezinárodní kariéru započal v roce 2010 a postupně se v rámci kariérního vzestupu vypracoval až do pozice generálního manažera v různých regionech působnosti Imperial Brands. Postupně řídil firemní aktivity v Portugalsku, na Ukrajině, celém CEE regionu a na „domácím trhu“ ve Velké Británii a Irsku, tedy na jednom ze 3 největších globálních působišť společnosti Imperial Brands.
„Aleš přináší do představenstva Imperial Brands nesporné znalosti našeho byznysu, bohaté zkušenosti z jednotlivých trhů a skvělý manažerský styl řízení, založený na spolupráci a vynikajících výsledcích,“uvádí Stefan Bomhard, Chief Executive Officer společnosti Imperial Brands.
Aleš Struminský jako General Manager pro Velkou Británii a Irsko v posledních třech letech úspěšně řídil tým více než 500 zaměstnanců. I díky restrukturalizaci aktivit v segmentu produktů nové generace společnost ve fiskálním roce 2020 dosáhla tržeb ve výši 652 milionů britských liber. Tržby a zisk společnosti společně s lokálním týmem výrazně (o 85 %) navýšil i v rámci řízení aktivit Imperial Brands v regionu CEE v letech 2016-2019.
Aleš Struminský je absolventem IMD Business School ve švýcarském Lausanne, Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Ekonomicko-správní fakulty Univerzity Pardubice. Mluví plynule anglicky a rusky a ovládá základy španělštiny a němčiny.