Prezidentem Imperial Brands pro region Evropy je Aleš Struminský

Aleš Struminský byl jmenován prezidentem pro evropský region a členem představenstva společnosti Imperial Brands, od října 2022 nahradí v obou pozicích Němce Joerga Biebernicka.

Aleš Struminský působí ve společnosti Imperial Brands přes 20 let, v roce 2002 začínal v roli Key Account Managera v Praze. Svou mezinárodní kariéru započal v roce 2010 a postupně se v rámci kariérního vzestupu vypracoval až do pozice generálního manažera v různých regionech působnosti Imperial Brands. Postupně řídil firemní aktivity v Portugalsku, na Ukrajině, celém CEE regionu a na „domácím trhu“ ve Velké Británii a Irsku, tedy na jednom ze 3 největších globálních působišť společnosti Imperial Brands.

„Aleš přináší do představenstva Imperial Brands nesporné znalosti našeho byznysu, bohaté zkušenosti z jednotlivých trhů a skvělý manažerský styl řízení, založený na spolupráci a vynikajících výsledcích,“uvádí Stefan Bomhard, Chief Executive Officer společnosti Imperial Brands.

Aleš Struminský jako General Manager pro Velkou Británii a Irsko v posledních třech letech úspěšně řídil tým více než 500 zaměstnanců. I díky restrukturalizaci aktivit v segmentu produktů nové generace společnost ve fiskálním roce 2020 dosáhla tržeb ve výši 652 milionů britských liber. Tržby a zisk společnosti společně s lokálním týmem výrazně (o 85 %) navýšil i v rámci řízení aktivit Imperial Brands v regionu CEE v letech 2016-2019.

Aleš Struminský je absolventem IMD Business School ve švýcarském Lausanne, Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Ekonomicko-správní fakulty Univerzity Pardubice. Mluví plynule anglicky a rusky a ovládá základy španělštiny a němčiny.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)