Spoty provozovatele portálů jobs.cz a prace.cz lákají na aplikaci Práce za rohem. K vidění budou i v Polsku.
Společnost LMC, provozovatel pracovních portálů Jobs.cz a Prace.cz, připravila s agenturou McCann Prague novou kampaň na aplikaci Práce za rohem. V té se dají možnosti vyhledávat intuitivně, třeba i podle vzdálenosti od domova uchazeče o místo.
„Vnímáme, jak se mění pracovní trh, a především nastupující generace prahne po rychlejším a jednodušším způsobu, jak získat práci. Aplikace Práce za rohem jim to umožní a vedle efektivní cesty k solidnímu zaměstnání nabízí ještě příjemný zážitek z procesu hledání,“ uvedl Tomáš Pavlíček, vedoucí projektový manažer.
Jádrem kampaně jsou dva dvacetivteřinové animované spoty s mluvícími kapsami, vznikly ve spolupráci se studiem Animation people a režie se ujal Michal Podhradský. Postavy mají charakter odpovídající typu hledané práce a svým majitelům radí se svérázným humorem. Mužskou kapsu, která patří Jardovi, namluvil Václav Neužil, hlas ženské džínové kapsy Lídy pak ztvárnila Jitka Ježková.
„Hledali jsme symbol, který by přirozeně odkazoval na chytrý telefon s mobilní aplikací. Zároveň jsme potřebovali průvodce, který by dokázal vtipným a jasně zapamatovatelným způsobem ukázat, jak příjemné může být hledání práce,“ řekl Pavlíček. Art director McCannu Michal Kotulek dodal: „S Honzou Rídlem nám bylo ctí spolupracovat s legendami české animace a vidět je v akci při klasické ruční práci v ateliéru, ve kterém vznikla spousta ikonických animáků.“
Na výtvarných návrzích spolupracovala výtvarnice Nela Kýrová. O audio část se postarala společnost Soundsquare.
Kampaň je nasazena v televizi v rámci Nova Group a Prima Group od 29. srpna do 22. září. A v onlinu na standardních platformách Google, Sklik, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn. Kampaň byla adaptována pro polský trh, kde bude nasazena v onlinu.