Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Netflix otevřel ve Varšavě centrálu pro střední a východní Evropu

Polský hub bude zastřešovat aktivity společnosti v České republice a na dalších 27 trzích v CEE regionu. Společnost v tuto chvíli hledá zkušené odborníky z různých oblastí, kteří by se do týmu přidali.

V roce 2016 Netflix oficiálně vstoupil na CEE trh. Netflix se v regionu výrazně angažuje tím, že pomáhá produkcím v rámci jejich vlastních tvůrčích projektů a zároveň investuje do licencování lokálních titulů. Jen v České republice Netflix licencoval přibližně 500 českých titulů, mezi které patří například Bábovky, Matky, Karel a Gump – pes, který naučil lidi žít. Český seriál Svět pod hlavou se stal jedním z největších hitů Netflixu v celém regionu.

Česko se také stalo klíčovou produkční lokalitou pro tvorbu filmů a seriálů přímo z dílny Netflixu. V poslední době se zde natáčely významné tituly jako například akční trháky The Gray Man a Vyproštění 2. Netflix natáčením v České republice přispívá k rozvoji filmového průmyslu v zemi a vytváří pracovní místa pro místní filmové štáby.

Reklama
ČEZ

„Filmový průmysl ve střední a východní Evropě je známý svými tvůrčími tradicemi a místními talenty. V samotném Česku jsme v průběhu let investovali do licencování skvělého obsahu, jako jsou například populární divadelní trio a jejich filmový počin TŘI TYGŘI: Jackpot nebo oblíbená rodinná komedie Prvok, Šampón, Tečka a Karel. Chystáme se podporovat českou filmografii a přinášet ji mezinárodnímu publiku i do budoucna,” uvedl Łukasz Kluskiewicz, CEE ředitel divize Local Films.

Podporu platformě Netflix vyjádřili i Český filmový fond a Česká filmová komise. Obě organizace se zasloužily o zpřístupnění jedinečných natáčecích míst a poskytly zázemí při natáčení původních Netflix titulů u nás.

Centrála Netflixu ve Varšavě přiblíží platformu blíže ke svým předplatitelům a také ke svým uměleckým partnerům. Podpoří dlouhodobou spolupráci s regiony a vytvoří nové příležitosti pro tvůrce a producenty jak v České republice, tak i v dalších státech regionu střední a východní Evropy.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)