Hlavním cílem kampaně je upozornit na nízké ceny. Řetězec se ukazuje jako moderní diskont s přetextovanou písní Decibely lásky.
Novou reklamní kampaní s Michalem Davidem opět v hlavní roli Penny nepřímo navazuje na spot z jara letošního roku, kterým řetězec komunikoval své pětadvacáté výročí působení na českém trhu. V tom si Michal David zahrál mimo jiné role pokladního, ostrahy nebo zákazníka na prodejně.
Ústřední melodii nového spotu, jehož cílem je v současné ekonomické situaci upozornit na nízké ceny a na modernost obchodů, tvoří známý hit Decibely lásky z roku 1986 „v moderní funky úpravě“ a novým textem.
„V nové kampani chceme zákazníkům ukázat, že Penny je moderní diskont, tedy že nabízíme kvalitní produkty za nejvýhodnější ceny na trhu. Spojení s Michalem Davidem přímo vybízelo ke slovní hříčce se slovy disko a diskont. Není třeba se brát tak vážně, a to je to, co se nám podle mého názoru v tomto spotu podařilo – zábavnou retro formou prezentovat naše výhody a přednosti. Věříme proto, že nový spot diváky zaujme a pobaví,“ uvedl Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.
Nový 30sekundový spot Moderní diskont se natáčel v noci na 30. srpna na prodejně v Praze Uhříněvsi. „První spot s Michalem Davidem se zařadil mezi nejúspěšnější české reklamy posledních let. Jen na YouTube vidělo spot do dnešního dne více než 1,3 milionu uživatelů a inspiroval také naší konkurenci. Proto jsme se i v další komunikační kampani rozhodli využít spojení se známým českým hitmakerem,“ tvrdí Vojtěch.
Nová kampaň Penny je připravena pro TV, on-line a sociální média. Na sociálních sítích odstartovala ve neděli 11. září. Televizní diváci ji poprvé uvidí ve čtvrtek 15. září, a to zejména na televizních kanálech skupiny Nova, Prima a TV Barrandov.
Vizitka kampaně:
Název: Moderní diskont Penny
Kreativní agentura: Heroes, Hullabaloo
Mediální agentura: PHD Media
Produkční agentura: Boogie Films
Režie (u spotu): Štěpán FOK Vodrážka
Account director: Adéla Hýsková, Hullabaloo