Cílem kampaně, která s objeví ve sponzoringových spotech i v navigaci Waze, je zvýšit povědomí o doručování do výdejních míst i samoobslužných boxů.
Společnost DPD, spustila novou marketingovou kampaň s heslem „Doručujeme pěkný den“. Navrhla a zpracovala ji agentura Momentum ze skupiny McCann, kterou si české zastoupení DPDgroup vybralo ve vícekolovém výběrovém řízení. Cílem je zvýšit povědomí o službě doručování do výdejních míst Pickup a samoobslužných boxů.
Součástí kampaně jsou televizní sponzoringové spoty, CLV, online reklama na internetu i sociálních sítích, spolupráce s influencery nebo reklama v navigaci Waze.
Televizní sponzoringové spoty běží od září do října na TV Prima, Prima Max a Prima Cool ve vybraných dnech v hlavních vysílacích časech. CLV (city light vitríny) na zastávkách MHD a ulicích měst upozorňují na konkrétní nejbližší výdejní místa a boxy včetně jejich označení na mapě nejbližšího okolí. V navigaci Waze se pak řidičům objevují upozornění na boxy a výdejní místa, kolem kterých projíždějí.
„I když síť Pickup neustále rozšiřujeme a letos dokonce atakujeme hranici 3000 výdejních míst a boxů, lidé si nás stále nejvíce spojují s doručením na adresu kurýrem. Rádi bychom to změnili a prostřednictvím kampaně tak rozšířili povědomí zákazníků o nových službách. Navíc v době, kdy zájem o tyto způsoby doručení neustále roste,“ uvedl Miloš Malaník, generální ředitel DPD.
Kreativa samotná je založená na úsměvných mini příbězích. „Každé doručení je příležitostí pro malý příběh. Ať už si rádi objednáváte online elektroniku, módu, nebo třeba i choulostivé zboží, v kampani ukazujeme, že s DPD prostě doručujeme pěkný den, jak se vám to hodí,“ řekl Rado Jankovič, kreativní ředitel Momenta.
DPD si od kampaně slibuje nejen větší povědomí o možnostech doručení do sítě Pickup, tedy boxů a výdejních míst, ale z dlouhodobého pohledu také navýšení počtu balíků, které budou mířit na výdejní místa nebo samoobslužné boxy.
Strategie se opírá nejen o nutnost komunikace sdělení o nových možnostech doručení, ale také o potřebu budovat značku DPD v dlouhodobějším horizontu. Česko přeci jen patří mezi nejvíce konkurenční trh pro e-commerce v EU a cena již není jediný rozhodující faktor pro výběr dopravce.