Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Digitální marketing O2 zajišťuje agentura Acomware

Společnost O2 si vybrala agenturu Acomware, aby jí zajistila kompletní služby digitálního marketingu, a to jak pro B2C, tak B2B segment.

„V rámci této spolupráce je naším primárním focusem výkon, a to zejména prostřednictvím PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích či za využití ostatních typů programatického nákupu. Další z oblastí, které pro O2 zajišťujeme, je kompletní media planning, nákup mediálního prostoru v přímém prodeji a zvýšení dosahu vlastního obsahu O2 na sociálních sítích,“ uvádí COO agentury Acomware Dušan Smoljak.

Acomware se stará o kampaně pro jednotlivé produkty, jako je Internet, O2TV, Volání nebo Mobilní telefony, dále o aplikace Moje O2 či O2 Knihovna a v neposlední řadě i o kampaně dalších divizí, například HR nebo Nadace O2. Marketingové služby rovněž poskytuje i divizi B2B, například pro oblasti jako kybernetická bezpečnost či datová centra.

Reklama
Abovalve

„Velice pozitivně vnímáme aktivní přístup klienta k testování nových typů kampaní, optimalizace nebo umístění, a to i v rámci méně tradičních komunikačních kanálů, jako je TikTok, Snapchat, Bing, a podobně. V naší práci nám mimo jiné pomáhá vysoká znalost CDPX systému Exponea, který O2 aktivně využívá a díky němuž jsme schopni vytvářet mnohem efektivnější kampaně,“ dodává CEO agentury David Vurma.

Agentura se rovněž spolupodílela na několika velkých kampaních, například na O2 Spolu, během níž měli zákazníci možnost ušetřit až tisíc korun a užívat si volání, internet i televizi již od 499 Kč, nebo na kampani zaměřené na novinku v podobě 5G internetu na doma. Ten je vhodný nejen pro zákazníky z menších měst a vesnic, kteří využívají lokální poskytovatele Wi-Fi připojení, ale i zákazníky z měst větších, kteří v místě svého bydliště nemají možnost rychlého a stabilního připojení.

„Agentura Acomware si nás získala zodpovědným přístupem, pečlivostí a vysokou mírou expertízy. Zásadní je pro nás schopnost efektivně odřídit velké komunikační kampaně. Věříme, že tato spolupráce naši komunikaci posune zase o kus dále,“ uvádí Andrea Nováková, Online Sales & Marketing Automation Manager společnosti O2.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)