Reklama
Megaboard

„Believing is Magic“. Coca-Cola zahájila kampaň k MS ve fotbale

Kampaň „Believing is Magic“ staví na platformě značky „Real Magic“ a obsahuje 60 sekundový spot o hrdinech a zahrnuje také exkluzivní nálepky.

Světový šampionát proběhne velmi netradičně na podzim od 20.listopadu do 18. prosince, hostitelem bude Katar, takže v tradičním termínu by se kvůli extrémním teplotám konat nemohlo. Coca-Cola je partnerem mistrovství

Kampaň „Believing is Magic“ je navázáním na platformu „Real Magic“, která byla spuštěna v září 2021 se zaměřením na společné okamžiky fanoušků. Kampaň se zaměřuje na autentické momenty spojení mezi fanoušky a rituály a sliby, které fandění týmům na MS obnáší. Film ukazuje právě jak si takový fanoušek představuje vítězství svého týmu a následnou oslavu samozřejmě během pití Coly. 

Snímek „Believing in Magic“ obsahuje tři verze – „Tetování“, „Shave“ a „Run“ – které se točí kolem slibů, které fanoušci dávají, pokud jejich týmy vyhrají. Slogany jako „Pokud vyhrajeme, nechám si tetovat“ se také objeví na speciálních obalech. Značka vyzývá spotřebitele, aby se připojili s vlastními originálními sliby. 

Partnerství s Panini na exkluzivních nálepkách hráčů, které jsou k dispozici digitálně i fyzicky pod štítky Coca-Cola, umožňuje značce integrovat se s dalším oblíbeným prvkem, a sice sběratelství a alba s nálepkami hvězd. Coca-Cola ještě před turnajem také doveze trofej pro vítěze do všech 32 kvalifikujících se zemí, což značce umožní budovat touchpointy s fanoušky, společně s aktivacemi na sociálních sítích i na soutěže k tipování vítězů zápasů.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále