Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vlastní bageta v nadživotní velikosti

Subway s agenturou Above+Beyond nechal lidi sestavovat bagetu na digitálním billboardu.

Nákupní centrum Westfield Stratford City v severním Londýně má za sebou netradiční událost. Nejen, že tu na místním digitálním billboardu řetězec rychlého občerstvení Subway ukazoval své bagety v nadživotní velikosti. Přes QR dal navíc možnost kolemjdoucím si přímo na místě přes aplikaci sestavit vlastní výtvor. Mohli si vybrat jeden z populárních druhů a jednotlivé ingredience upravit, ať už šlo o druh pečiva či omáčky. Bageta se pak poskládala podle jejich přání před jejich očima. Navíc jim pak zaměstnanci Subway jejich objednávku zdarma přinesli, i když už v reálné velikosti.

Kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Above+Beyond měla nejen ukázat populární bagety, ale také posílit známost značky a její snahu o inovace.

Reklama
MMcite

Vizitka kampaně:
Klient: Subway
Agentura:
Produkce: DOOH.com
OOH specialisté: Kinetic
Mediální agentura: MediaCom

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu