Subway s agenturou Above+Beyond nechal lidi sestavovat bagetu na digitálním billboardu.
Nákupní centrum Westfield Stratford City v severním Londýně má za sebou netradiční událost. Nejen, že tu na místním digitálním billboardu řetězec rychlého občerstvení Subway ukazoval své bagety v nadživotní velikosti. Přes QR dal navíc možnost kolemjdoucím si přímo na místě přes aplikaci sestavit vlastní výtvor. Mohli si vybrat jeden z populárních druhů a jednotlivé ingredience upravit, ať už šlo o druh pečiva či omáčky. Bageta se pak poskládala podle jejich přání před jejich očima. Navíc jim pak zaměstnanci Subway jejich objednávku zdarma přinesli, i když už v reálné velikosti.
Kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Above+Beyond měla nejen ukázat populární bagety, ale také posílit známost značky a její snahu o inovace.
Vizitka kampaně:
Klient: Subway
Agentura:
Produkce: DOOH.com
OOH specialisté: Kinetic
Mediální agentura: MediaCom