To je život, říká kampaň značky Vína z Moravy, vína z Čech

Téměř tříminutové video od agentury Outbreak a WeAre Productions  je stěžejním formátem kampaně, která se objeví v TV, na sítích i v tisku.

Kampaň, kterou pro značku Vína z Moravy, vína z Čech vytvořila agentura Outbreak, vznikala v průběhu jedenácti natáčecích dní ve vinohradech a sklepích moravských a českých vinařství. Objeví se v televizi, onlinu, na sociálních sítích, v tisku i POS, odstartovala koncem srpna a jejím stěžejním formátem je bezmála tříminutové video, které vypráví o tom, co vše je ve skutečnosti v každé jedné lahvi našeho vína ukryto, co všechno tvoří její hodnotu.

Dokumentární cestu natáčení, na kterém se podílela produkce WeAre productions a režíroval ji Jakub Dohnálek, Outbreak zvolil, aby video autenticky, nereklamně pokrylo většinu vinařského roku se všemi jeho pracemi, strastmi a radostmi. Poběží na televizi Nova nejprve v upravené podobě s délkou 45 sekund, následně ve dvou zkrácených patnáctisekundových verzích. Ty budou zároveň nasazeny na sociálních sítích (FB a IG – Vína z Moravy a vína z Čech) a v online médiích jako jsou novinky.cz, seznamzpravy.cz, idnes.cz, blesk.cz či denik.cz. Plná verze videa je určená pro YT a web Vína z Moravy, vína z Čech. S novou kampaní se spotřebitelé setkají i v tis-ku, na nejnavštěvovanějších webových portálech, ale i v prostorách prodejních řetězců.

Vizitka kampaně:
Název: Život jako víno
Klient: Vinařský fond – Vína z Moravy, vína z Čech
Agentura: Outbreak
Produkce: WeAre productions
Creative director: Martin Pasecký
Strategic planner: Dan Farkaš, Ivo Laurin
Account manager: Kristina Kofránková
Režie (u spotů): Jakub Dohnálek
Fotograf: Jakub Dohnálek
Producent: Michael Šroubek
Kamera: Jan Kolář

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia