Téměř tříminutové video od agentury Outbreak a WeAre Productions je stěžejním formátem kampaně, která se objeví v TV, na sítích i v tisku.
Kampaň, kterou pro značku Vína z Moravy, vína z Čech vytvořila agentura Outbreak, vznikala v průběhu jedenácti natáčecích dní ve vinohradech a sklepích moravských a českých vinařství. Objeví se v televizi, onlinu, na sociálních sítích, v tisku i POS, odstartovala koncem srpna a jejím stěžejním formátem je bezmála tříminutové video, které vypráví o tom, co vše je ve skutečnosti v každé jedné lahvi našeho vína ukryto, co všechno tvoří její hodnotu.
Dokumentární cestu natáčení, na kterém se podílela produkce WeAre productions a režíroval ji Jakub Dohnálek, Outbreak zvolil, aby video autenticky, nereklamně pokrylo většinu vinařského roku se všemi jeho pracemi, strastmi a radostmi. Poběží na televizi Nova nejprve v upravené podobě s délkou 45 sekund, následně ve dvou zkrácených patnáctisekundových verzích. Ty budou zároveň nasazeny na sociálních sítích (FB a IG – Vína z Moravy a vína z Čech) a v online médiích jako jsou novinky.cz, seznamzpravy.cz, idnes.cz, blesk.cz či denik.cz. Plná verze videa je určená pro YT a web Vína z Moravy, vína z Čech. S novou kampaní se spotřebitelé setkají i v tis-ku, na nejnavštěvovanějších webových portálech, ale i v prostorách prodejních řetězců.
Vizitka kampaně:
Název: Život jako víno
Klient: Vinařský fond – Vína z Moravy, vína z Čech
Agentura: Outbreak
Produkce: WeAre productions
Creative director: Martin Pasecký
Strategic planner: Dan Farkaš, Ivo Laurin
Account manager: Kristina Kofránková
Režie (u spotů): Jakub Dohnálek
Fotograf: Jakub Dohnálek
Producent: Michael Šroubek
Kamera: Jan Kolář