Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.

Až do 30. září 2022, kdy končí přeregistrační období, poběží aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP) od agentury McCann Prague. Navazuje na kampaň „Nezapomínejte na sebe“, která proběhla v červenci, připomněla, že i v kontextu dnešních ekonomických změn tím nejdražším v našem životě zůstává zdraví.

Ústředním motivem vizuálů je péče o srdce, prevence onemocnění ledvin a také důležitost očkování proti klíšťové encefalitidě. Vše v duchu nové vizuální podoby, kterou pro VZP na začátku roku 2022 rovněž navrhla McCann Prague.

Reklama
Abovalve

Celou ideu je možné vnímat z širšího úhlu pohledu: tedy pokud se staráme o sebe, staráme si tím i o naše zdravotnictví a to se pak lépe postará zase o nás. Tuto výzvu sdílí video, které VZP zveřejnila již dříve.

Pro vizuály stávající kampaně VZP vedle médií a mediálních ploch tradičně zapojí vlastní informační kanály a pro on-line komunikaci využije microsite vzp.cz/pojdteknam, která shrnuje veškeré benefity klientů VZP a tedy důvody, proč se stát jedním z nich.

Na studii k nové vizuální identitě od McCann Prague se můžete podívat zde:

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)