E-shop s erotickým zbožím Růžový slon má první prodejnu v rámci konceptu společnosti Pikito. Ta propojuje svět online a offline nákupů formou sdílených showroomů e-shopů. V Česku má v retail parku v pražských Štěrboholech už šest partnerských značek ze světa e-commerce.
Základním lákadlem konceptu je sdílení nákladů mezi nekonkurenčními e-shopy. V pražském obchodě jich může být celkem až dvanáct. „Do konce léta jsme si dali za cíl zapojit osm partnerských e-shopů, teď jich máme šest, ale hromadu zájemců, takže pevně věřím, že ty poslední dva do konce srpna ulovíme,“ říká Marcel Vargaestok, spoluzakladatel Pikita.
Růžový slon sice už má vlastní prodejnu v Havířově, do prodejny Pikito je ale přivedla snaha ušetřit náklady. „Díky vlastní zkušenosti víme, co všechno kamenná prodejna obnáší. Takto máme za náklady na dva prodavače kompletní servis prodejny a výdejního místa. Líbí se nám hlavně ta rychlost implementace, snadný proces otevření prodejny a nulová vstupní investice na zařízení,“ říká Adam Durčák, majitel e-shopu Růžový slon.
Za největší komfort Durčák pokládá to, že za měsíční poplatek má značka vyškolený personál, vyřešenou legislativu a místo v pražském retail parku, které by si sami nemohli dovolit.
Pikito má v Retail Parku ve Štěrboholech ještě parfémy Elnino.cz, kosmetiku Dermacol.cz, prémiové kuchyňské potřeby Kulina.cz, ručně vyráběné kuchyňské nádobí Made in Japan a nově i e-shop Alkohol.cz.
„V listopadu budeme otevírat rumunskou lokalitu v novém retail parku v Bukurešti a předpokládám, že do konce roku se povede i Bratislava,“ uzavírá Vargaestok.