Reklamu s novým ambasadorem vytvořila agentura Saatchi & Saatchi s produkcí Up & Up, režíroval ji Mike Samir.
Provident Financial slaví 25 let působení na českém trhu a při této příležitosti novou kampaň. Všemi vizuály a televizním spotem provází nový ambasador značky, herec Martin Písařík. Ten v roli obchodního zástupce Providentu přirozeně propojuje značku s domácnostmi zákazníků a jejich příběhy.
Cílem kampaně je komunikovat jednoduchost a srozumitelnost finančních produktů, téma 25 let prezentuje akviziční nabídka půjčky 25 tisíc korun na pět měsíců bez navýšení Pozitivní emoce a lidský přístup podle značky dotváří i hudební motiv spotu, skladba Pumpin Blood od švédské skupiny NONONO.
„V naší komunikaci se dlouhodobě zaměřujeme na srozumitelnost, férovost a lidský přístup. Na základě pozitivních výsledků brand trackingu jsme se rozhodli v tom pokračovat i letos, tentokrát ve svěžím vizuálním pojetí a s novým ambasadorem. Oslavu 25. narozenin jsme také pojali jednoduše, jako dárek pro zákazníky v podobě půjčky zdarma,“ uvedl Jiří Maruščinec, marketingový manažer z Providentu.
Nová komunikace je prvním výsledkem spolupráce Providentu s agenturou Saatchi & Saatchi. Integrovaná kampaň potrvá do 20. září, a vedle hlavního třicetisekundového televizního spotu zahrnuje i outdoorové formáty, POS materiály a online.
Vizitka kampaně:
Klient: Provident Financial
Agentura: Saatchi & Saatchi
Produkce: Up&Up
Režie: Mike Samir
Mediamix: Televize, online, outdoor, POS materiály
Nasazení: 17. 08. 2022 – 20. 09. 2022