Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Přemek Forejt už také rapuje, v klipu pro McDonald’s

K hudebním reklamám letošního léta se po Kapitánu Demovi pro Lidl přidává Přemek Forejt s McDonald’s. Hraje na suroviny restaurace.

Známý kuchař a ambasador McDonald’s Přemek Forejt rozvíjí svoji osvětovou misi o kvalitě surovin hudebním videoklipem. Díky playtronice rovnou využívá suroviny jako hudební nástroj.  „Z McDonald’s za mnou přišli s tím, jestli bych nechtěl zkusit zahrát song na jejich suroviny. Je to neskutečné, bizarní, neokoukané. Hudba a jídlo jsou moje dvě velké vášně a v životě by mě nenapadlo, že je můžu takhle propojit,“ uvedl Forejt.

Jde už o několikátý „značkový“ hudební klip letošního léta, během něhož se ukázal především Kapitán Demo s Písní Lidlu. Kapitán Demo je alter ego hudebního skladatele Jiřího Buriana, který zároveň stojí za textem a hudbou aktuální písně Mc’n’Roll.

Reklama
ČEZ

Pro McDonlad’s to není první hudební video, do kterého se společnost pustila. Letos na jaře vznikl song Žeru naši planetu z dílny písničkáře Pokáče. Video, kterým muzikant nabádá společnost k udržitelnému přístupu k planetě Zemi, a které vytvořil speciálně k projektu Trash Patrols, (úklidové čety zaměstnanců McDonald’s) dnes čítá již necelých 1,5 milion zhlédnutí. I proto se společnost rozhodla, že na tento směr naváže a pro další hudební počin zvolila právě Forejta.

„Věříme, že díky Přemkově talentu a originalitě tohoto společného klipu, ve kterém dokonce dokázal rozehrát suroviny v restauraci, pokračujeme zábavnou cestou v šíření povědomí o kvalitě našich surovin a dodavatelů. Do komunikace chceme pustit více energie a chceme ukázat, že téma kvalita surovin nemusí být nuda. Navíc chytlavá hudba a refrén aspirují na to, dostat klip mezi širokou veřejnost a vzbudit zájem lidí,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald’s.

Hudební klip režíroval Petr Dvořák, produkční stránku obstaralo studio Yo’Mama a finální podobu dostal song ve studiu Alphastudio. Tříletý projekt na zvyšování percepce kvality surovin vede agentura MSL Czech Republic. V projektu Mc’n’Roll zajišťuje ambasadorskou spolupráci a PR komunikaci, kreativní vedení a produkci pak ve spolupráci s Leo Burnett. Komunikaci na sítích a spolupráci s dalšími influencery zaštiťuje digitální agentura Follow Bubble.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)