Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejlíp ti poradí CZC, říká Hezucký v nové kampani

Obličej ambasadora dvojky na českém trhu s elektronikou nasazuje lidem nový komunikační koncept od agentury DDB Prague a produkce Fame Factory.

Většina Čechů přiznává, že při výběru elektroniky tápe a nechá si poradit, a proto sází kampaň obchodu CZC na expertízu svých „GEEKů“ , kteří s nákupy radí zákazníkům dvojky na českém trhu s elektronikou už téměř čtvrt století.

„Obzvlášť pyšní jsme na experty v naší síti více než 70 poboček napříč republikou, stejně jako na zákaznický servis, který si poradí i s náročnějšími technickými dotazy. Zákazníci také oceňují podrobné filtry na e-shopu, které urychlí cestu ke správnému produktu nebo detailní recenze, které každý měsíc chrlíme na náš GEEK Magazín a na Youtube,“ uvedl k novému komunikačnímu konceptu marketingový ředitel CZC Milan Duda. 

Reklama
ČEZ

Na konceptu GEEKové z CZC spolupracovala agentura DDB a opírá se o něj i aktuální kampaň, která běží od 15. srpna. Opět  se objevuje hologram  dlouhodobého symbolu značky Patrika Hezuckého, jehož obličej je dosazován i na další postavy reklamy.

Kampaň je k vidění na kanálech televize Nova, na Youtube, v outdoorových formátech, na vlnách rádia Evropa 2 a rádiových stanicích Media Clubu a napříč všemi kanály CZC včetně e-shopu a poboček.

„Jsme rádi, že můžeme značku CZC rok od roku posouvat dál. CZC je moderní brand, který se nebojí legrace, a přesně takové jsou i nové spoty, kde vedle Patrikova hologramu diváky překvapí i face swap. Věříme, že nová komunikace bude lidi bavit a že je příjemně odlišná nejen v rámci kategorie, ale i trhu celkově,“ uvedla Simona Luteránová, copywriterka DDB Prague.

CZC v roce 2018 oslavilo 20 let na Českém trhu. Každý rok odbaví statisíce zákazníků a více než milion objednávek.

Vizitka kampaně:
Název: S výběrem elektroniky nejlépe poradí CZC
Klient: CZC.cz
Kreativní agentura: DDB
Produkce: Fame Factory
Režie: Luboš Rezler
DOP: Filip Marek
Kreativní ředitel:  Gert Laubscher
Head of art: Emil Nitkulinec
Account manager: Zuzana Wimmerová
Producent: David Havel
Copywriter: Simona Luteránová
Art director: Chloe Vomscheid
Marketingový ředitel: Milan Duda
Head of brand: Magdaléna Mohelová
Senior marketing Specialist: Lizzie Phan

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)