Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na český trh vstupuje francouzská módní značka Jott

Do České republiky vstupuje nová módní značka, původem z francouzské Marseille. Jott se specializuje na tenké, ultralehké a nepromokavé bundy, které se dají nosit během celého roku. V nabídce má ale také vesty, polokošile, šaty a další oblečení využitelné pro všechna čtyři roční období.

V loňském roce do původně rodinné firmy vstoupil fond L Catterton spadající pod LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton SA). Součástí nové strategie je masivní expanze do dalších evropských zemí. Zastoupení pro ČR získala společnost Urban Brands, která v příštích dnech otevírá první kamenný obchod na pražském Chodově.

„První kamenný obchod, který bude zároveň flagship storem, otevíráme 9. září v pražském obchodním centru Westfield Chodov. V následujících měsících plánujeme otevření dalších dvou prodejen. Ty budou klíčovým prodejním kanálem, který doplní i prodej na vlastním e-shopu,“ říká Tomáš Žaloudek, jednatel společnosti Urban Brands, která nedávno získala zastoupení značky Jott pro Českou republiku, Slovensko, Rakousko, Maďarsko a Rumunsko. 10. září otevře pak také prodejnu v Bratislavě.

Reklama
ČEZ

Za vznikem značky Jott stojí bratranci Mathieu a Nicolas Gourdikianovi z Marseille, kteří začali svůj příběh psát už v roce 2010. V roce 2021 pak investorsky do JOTT vstoupil fond L Catterton spadající pod LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton SA), světoznámou rodinnou společnost vlastnící se zejména luxusní značky z módy, retailu a gastronomie.

Značka fungovala první roky pouze na francouzském trhu, kde se stala šampionem v kategorii lehkých bund. Management se následně s novými investory rozhodl pro její expanzi nejdříve do Německa a Beneluxu, nyní i do dalších zemí včetně střední Evropy.  Aktuálně má Jott po Evropě 15 obchodů, ale rychle otevírá nové. Kromě Prahy v těchto měsících také v Bratislavě, Vídni, Varšavě, Lisabonu či Amsterdamu.

Jott sází na odvážný a specifický design, v němž kombinuje prvotřídní lehký materiál s prošitím a nepřeberným množstvím barev. „Značka byla průkopníkem prémiového městského ležérního oblečení prostřednictvím stylových, vysoce kvalitních a cenově dostupných produktů, které lze nosit při různých příležitostech,“ dodává Tomáš Žaloudek.

Tato francouzská značka propojuje sportovně elegantní styl, který je velkým hitem posledních lech. Sortiment módního zboží bude široký, od dámské po pánskou kolekci, chybět nebudou ani produkty určené pro nejmenší. Ve své nové prodejně nabídne značka oblečení pro každého na každodenní nošení. Od vypasovaných bund, po volné střihy či pro přechodné podzimní a jarní období stále populárnější vesty.  Značka se odlišuje také svojí rozmanitou paletou barev. Klasická černá, šedá a modrá jsou doplněny o záblesky červené, růžové, vínové a mnoha trendy barev.  

Vedle vlajkového obchodu v pražském centru Westfield Chodov bude možné zakoupit produkty značky také v e-shopu urbanbrands.cz. Ten bude spuštěn 31. 8..

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)