Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na koloběžce jako motorkář: Bolt spouští kampaň zaměřenou na bezpečnost

Platforma Bolt spouští kampaň založenou na obrazech z motorkářského prostředí. Jejím cílem je poutavou formou připomínat zásady správného ježdění na koloběžkách.

Tedy respektovat pravidla silničního provozu, a to zejména zákaz jízdy po chodníku a pod vlivem návykových látek, dále doporučení nosit helmu, nepřípustnost ježdění ve dvou na jedné koloběžce, či ohleduplné parkování. 

Koloběžky Bolt přitom již disponují řadou unikátních funkcí zaměřených na zvyšování bezpečnosti jejich provozu: brzy budou schopny rozpoznat nebezpečnou jízdu ve dvou lidech, nejnovější model je vybaven systém prevence smykového brzdění, a aplikace Bolt dokonce již v některých městech obsahuje test střízlivosti spočívající v poklepávání na ikony zpodobňující zakázané způsoby jízdy na koloběžce, který je povinný o víkendových nocích v lokalitách s bujarým nočním životem.   

Reklama
Know

„Bezpečnost provozu našich strojů snažíme zvyšovat také osvětou mezi uživateli. Aplikace Bolt každého nové jezdce poučí o tom, jak na stroji správně jezdit a jak jej parkovat. A nyní spouštíme kampaň založenou na ikonografii motorkářské subkultury, ve které propojujeme dva světy, které si jsou bližší, než se zdá. Oba jsou o pocitu svobody a nezávislosti, o tom, že cílem je také cesta samotná. A stejně tak o zodpovědnosti a zralosti, protože motorkář, který obojího příliš nepobral, daleko nedojede. Opravdový motorkář je frajer ne přesto, ale právě proto, že jezdí ohleduplně a s rozmyslem. A tím je nejlepším vzorem pro jezdce na našich koloběžkách,“ vysvětluje Lucie Krahulcová, manažerka veřejné politiky ve společnosti Bolt. 

Kampaň poběží do poloviny září a sestává z aktivit na sociálních sítích, spolupráce s influencery a přímou komunikací na existující cestující. Koloběžky Bolt je možné si vypůjčit přes aplikaci Bolt dostupnou na Google Play a App Store a odemknout naskenováním QR kódu. V současnosti jsou koloběžky Bolt k dispozici ve dvanácti českých a moravských městech – kromě Prahy a Brna také například v Liberci, Českých Budějovicích či Zlíně. 

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)