Velkopopovický Kozel spouští mezinárodní kampaň pro tmavé pivo, napříč Evropou a Asii upozorňuje na překvapivě lehkou chuť.
Spotřebitelé po celém světě vnímají tmavé pivo jako chuťově těžší a spojují si ho hlavně se zimním obdobím kvůli různým speciálům, které jednotlivé značky v té době komunikují. Kozel Dark je však pivo typu ležák, což mu dodává osvěžující a na tmavé pivo lehčí chuť, než je běžné. Právě na lehkost tmavého piva upozorňuje reklamní kampaň z dílny agentury Triad Advertising. V té se hlavní hrdina po napití dostává do světa takové lehkosti, až se s ním začne vše vznášet, včetně maskota značky kozla Oldy.
„Kozel Olda je tváří značky už dlouho, a proto neustále hledáme nové způsoby, jak ho zapojit do života v Popovicích. V nové kampani na tmavé pivo s překvapivě lehkou chutí poprvé odlepil kopýtka od země a zalétal si,“ uvedl Martin Keder, chief creative director Triadu.
Kampaň se skládá z televizního spotu, na němž se podílela produkční společnost Armada Films a režíroval ho Klaus Spendser, kratších online videí, klíčového vizuálu a příspěvků pro sociální sítě.

Vizitka kampaně:
Klient: Velkopopovický Kozel International
Agentura: TRIAD Advertising
Produkce: Armada Films
Režisér: Klaus Spendser
Chief creative officer: Martin Keder
Deputy creative director & head of art: Richard Axell
Media and strategy director: Adam Špina
Strategy planner: Karolína Trávničková
Key account manager: Marianna Červená
Art director: Barbora Ivánová
Copywriter: Maroš Hamorský