Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Když si z člověka utahuje Ryan Reynolds

Herec Ryan Reynolds se v posledním reklamním kousku strefuje do svého byznysového parťáka, moderátora Roba McElhenneyho ve spotu na erektilní dysfunkci.

Během show Jimmyho Kimmela, kterou Reynolds navštívil, aby propagoval svou a McElhenneyho nadcházející sérii Welcome To Wrexham podrobně popisující proces nákupu velšského fotbalového týmu AFC Wrexham a všechny vzestupy a pády, které z toho vzešly. 

Ve videu níže oba popisují, jak se postupně učí pravidla, což dokládá záběr na VIP lóži, kde velmi emotivně slaví gól. K jejich smůle však padl z ofsajdu, což ani jeden z nich netuší…Dojde i na Reynoldsovův zájem o reklamní byznys a marketing. „Miluji reklamy, je to jako dietní vyprávění příběhů. Různé kousky obsahu s velkým potenciálem zábavy,“ uvedl Reynolds a poté uvedl, že dal dohromady reklamu s McElhenneyho ženou Kaitlin Olson, o níž nemá moderátor ani tušení. Herec nechá odvysílat spot, v němž hraje herec, který vypadá podobně jako McElhenney a propaguje Hims léky určené na erektilní dysfunkci.

Reklama
MMcite

Ve spotu jeho manželka pomáhá dvojníkovi vyrovnat šťouch u kulečníkového stolu, otáčí ho pod paží v pomalém tanci a dokonce ho krmí z ruky, když relaxuje ve vířivce. „Až se okamžik změní na romantický, buďte připraveni s Hims,“ zaznělo v reklamě.Reklamu v typickém Reynoldsově komediálním stylu navrhla a vytvořila hercova vlastní agentura Maximum Effort.

Když spot skončí, diváci Kimmela uvidí Reynoldse a McElhenneyho zpět ve studiu, oba mlčí, ovšem publikum je varu. Ve snaze utěšit jej Reynolds vysvětluje, že erektilní dysfunkce je „u mužů nad 40 let zcela běžná – je to něco jako chřipka, jen v kalhotách“ a dokonce zmiňuje, že původní koncept zahrnoval Mandalorianova Baby Yodu místo mužského herce. .

„Ten chlap jsem měl být já?“ zeptá se strnulý McElhenney na herce v reklamě, což ovšem kámoš Reynolds popře.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)