In-house vytvořená kampaň Seznamu vychází z téměř dvacet let starého konceptu. Na produkci spotu se podílela Flux Films.
Cílem nové kampaně Seznam.cz je rozšířit povědomí o výhodách přihlášení, které Seznam nabízí nejen na svých službách, ale i na externích webech. Kreativa vychází ze spotu z roku 2003 od All In Agency, na který se můžete podívat zde.
„Vycházíme z konceptu kampaně, ve které jsme komunikovali ‚Email na celý život‘. Ta se, věřím, vryla do paměti mnoha lidí,“ uvedla Eva Kouřilová, senior marketingová manažerka Seznam.cz. „Náš spot tedy začíná podobně jako kdysi narozením, po kterém děti dostávají rovnou e-mail na Seznamu a díky němu pak mohou využít celou plejádu služeb a výhod v síti české internetové jedničky prostřednictvím Přihlášení přes Seznam,“ doplnil Marek Řípa, brand manažer Seznam.cz.
Kampaň, na jejíž tvorbě se podílela produkce Flux Films, potrvá do konce září. Běží na kanálech skupiny Prima a Nova, objeví se mezi sponzorskými vzkazy na ČT. Chybět nebudou ani video či statické formáty v systému Sklik, na YouTube, Facebooku či Spotify. Z rozhlasu jsou zapojeny Expres FM a Classic Praha, z tisku Deník a Právo. Spoty se objeví i v síti kin Cinestar.
Využití služby Přihlášení přes Seznam pomáhá zejména přímo na službách společnosti, umožňuje lidem poskládat si domovskou stránku podle sebe, nabízí více obsahu, který odpovídá jejich zájmům. Přihlášení umožňuje také zapojení do diskuzí na webech, využití cenového kompasu Sreality či Investiční kalkulačky. S využitím služby uživatelé nemusí vyplňovat registrační údaje na mnoha českých e-shopech, jako jsou Alza.cz nebo Slevomat.
Vizitka kampaně Jedno heslo. Celý internet:
Kreativa: in-house
Mediální agentura: Mediacom
PR: in-house
Produkce: Flux Films