Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Economia zjednoduší svůj model řízení

Představenstvo bude tvořeno managementem vydavatelství v čele s generální ředitelkou. Novým finančním ředitelem bude Petr Stalmach, obchod povede David Voráček.

Společnost Economia zavádí od 1. září v zájmu zjednodušení a posílení rozhodování uvnitř firmy nový řídicí model. Představenstvo firmy bude tvořeno výkonným managementem vydavatelství v čele s jeho generální ředitelkou a bude se zodpovídat přímo jedinému akcionáři.

Do vedení vydavatelství současně přicházejí dva noví manažeři. Finančním ředitelem Economie byl k 1. září jmenován Petr Stalmach. Ten v posledních letech působil v obdobných rolích ve společnostech skupiny Bakala Capital. Obchodním ředitelem vydavatelství se od října tohoto roku stane David Voráček, který se do Economie vrací po čtyřech letech.

Reklama
MMcite

Nové výkonné představenstvo bude pracovat ve složení: Lenka Černá (generální ředitelka), Petr Stalmach (finanční ředitel), Tomáš Eder (Chief Technology Officer), Tomáš Skřivánek (ředitel pro produkt a marketing) a David Voráček (obchodní ředitel).

Dosavadní předsedkyně představenstva Zuzana Řezníčková se bude věnovat novým úkolům v rámci skupiny Bakala Capital a bude hrát nadále významnou roli v úspěšném podnikání celé skupiny.

„V době stálého a sílícího tlaku na celý vydavatelský segment si chceme být jisti, že Economia bude umět rychle reagovat na trendy a situaci na trhu. Zavedením modelu výkonného představenstva obvyklého v ostatních částech Evropy zjednodušujeme rozhodování a přibližujeme ho těm, kdo mají klíčovou zodpovědnost za to, aby naši čtenáři a inzerenti dostávali i v silném konkurenčním prostředí od nás kvalitní a hodnotný obsah, který očekávají a oceňují“ uvedla ke změnám Zuzana Řezníčková, dosavadní předsedkyně představenstva.

Generální ředitelka Economie Lenka Černá dodala, že nová zjednodušená struktura vedení pomůže lépe zužitkovat schopnosti všech členů managementu ve prospěch Economie a její pověsti založené na vynikající novinařině. „Nový model posiluje naši schopnost čelit konkurenci a upevňovat při tom pozici předního vydavatele kvalitní nezávislé žurnalistiky na trhu,“ uzavřela Černá.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)